خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت آسیاب برقی دامداری
قیمت آسیاب برقی دامداری

قیمت آسیاب برقی دامداری

یکی از مهمترین کارکرد های آسیاب میکسر تکه و خرد کردن موادی است که در دستگاه می ریزند. دستگاه آسیاب در صنعت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت آسیاب برقی دامداری را می توانید از متخصصان ما بپرسید.

یکی از صنایع بزرگی که در آن آسیاب یکی از اصلی ترین دستگاه های مورد استفاده در آن است می توان به صنعت دامداری و مرغداری اشاره کرد.

در صنعت دامداری دستگاه آسیاب یکی از واجبات هر کارخانه یا دامداری است. برای آنکه تمام مواد مغذی به دام برسد باید غلات را آسیاب کنند. برای این منظور بهتر است قیمت آسیاب دامداری را بدانید تا بتوانید تصمیم درستی برای خرید و تولید خوراک دام به صورت شخصی بگیرید.

غلاتی مانند گندم، ذرت، جو و سویا برای فرآوری بهتر باید خرد یا آسیاب شوند. گاهی بافت این مواد نرم هستند و نیاز به آرد شدن کامل ندارند. همانقدر که بلغور شوند کافی است. این بلغور ها می توانند با مواد افزودنی ترکیب شده تا غذای مرغوب تولید شود. برای این کار باید قیمت آسیاب برقی دامداری را بدانید.

عوامل تعیین کننده قیمت آسیاب برقی دامداری

علاوه بر اهمیت آلیاژهای به کار رفته در بدنه آسیاب و موتور استفاده شده در آن که قیمت آسیاب دامداری را مشخص می کند موارد دیگری نیز وجود دارند.

موارد مهمی که باید به آن نیز توجه داشت. به طور مثال باید بدانیم که چه حیوانی و در چه سنی از غذای آسیاب شده استفاده می کنند. در واقع باید بدانیم گله چند بار در روز تغذیه می شود و دامداری به چه سایزی از آسیاب نیاز دارد.

همینطور باید دانیم که سختی مواد اولیه تا چه حدی است تمام این موارد قیمت آسیاب برقی دامداری را تعیین می کند. همچنین اینکه به چه میزان بلغور در روز با چه اندازه ای احتیاج داریم.

از موارد دیگر می توان به شرایط محیطی اشاره کرد. باید بدانیم که دستگاه در چه رطوبت، دما و نوری قرار است مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا باید بدانیم استهلاک دستگاه چه میزان است تا بتوانیم دستگاه مناسب با قیمت مناسب انتخاب کنیم.

بیشتر موارد گفته شده در مورد قیمت آسیاب گندم و جو نیز صدق می کند. فقط برای خرید آسیاب دست دوم باید دقت کنید که حتما به وسیله کارشناسی حرفه ای بررسی شود، بعد اقدام به خرید دستگاه کنید.

امروزه صنعت دامداری با پیشرفت زیادی رو به رو شده است. تمام وسایل مورد نیاز در دامداری و مرغداری را می توانید از شرکت ما تهیه کنید. وسایلی از جمله انواع آسیاب و قیمت آسیاب برقی دامداری مناسب، میکسر با قیمت مناسب، بالابر و سایر لوازم دامداری و مرغداری را در سایت ما پیدا می کنید.

روش کار آسیاب برقی دامداری

در ابتدا به وسیله نیروی موتور آسیاب به حرکت در می آید. بعد از آن این نیرو به تسمه متصل به موتور انتقال می یابد. هسته اصلی موتور با تسمه ضد سایشی درون محفظه ای قرار دارد. کیفیت همیت قطعات در قیمت آسیاب برقی تاثیر می گذارد. مواد با بالابر به دستگاه آسیاب ریخته می شوند. بعد از آن دانه های غلاتی که وارد دستگاه آسیاب شده اند خرد و تکه تکه می شوند و به وسیله توری هایی به اندازه مورد نظر تقسیم بندی می شوند.

موارد زیر بر روی قیمت آسیاب برقی دامداری تاثیر می گذارد. با دقت به این موارد می توانید از خرید خود مطمئن شوید. طبیعتا رعایت این موارد باعث افزایش قیمت دستگاه می شود.

عوامل موثر بر قیمت آسیاب برقی دامداری

  • نصب آسان
  • راحتی در تعویض قطعات دستگاه
  • رسیدن به بازده 62 درصدی
  • تعیین سایز قطعات
  • صدای کم و لرزش کم در ظرفیت های بالا
  • مصرف انرژی کم
  • استفاده از برق 3 فاز
  • تولید کم گرد و غبار در حین کار

ظرفیت های آسیاب

آسیاب های دامداری دارای ظرفیت های مختلفی هستند که این امر نیز روی قیمت آسیاب برقی دامداری تاثیر می گذارد.

مثلا واحدهای کوچک مرغداری ها و یا سالن های کوچک پرورش بلدرچین، کبک و بوقلمون می توانند از آسیاب های کوچک و 500 کیلویی استفاده کنند.

بعضی از آسیاب ها دارای الک با سایز های مختلف هستند که می توانید با استفاده از آن دان هایی برای جوجه های کوچک، متوسط و بزرگ تولید نمایید.

جنس آسیاب مرغوب

بدنه آسیاب های مرغوب از فولاد مقاوم ساخته می شود. این بدنه ها با سند پلاست پوشانده می شوند و سپس روی آن رنگ کوره ای زده می شود. این عوامل باعث می شود که عمر دستگاه بالا برود. همچنین با داشتن آسیاب مرغوب در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اگر به آسیاب ذرت نیاز داشتید می توانید قیمت دستگاه آسیاب ذرت را از ما بپرسید.

اگر دستگاه آسیاب میکسر ما توانایی میکس بهتری داشته باشد مدت زمان کمتری را صرف آماده سازی خوراک دام و طیور می نماید.

جمع بندی

همانطور که در بالا به ان اشاره شد و از اسم این دستگاه مشخص است وظیفه خرد و تکه کردن مواد را بر عهده دارد. قیمت آسیاب برقی دامداری به عوامل مختلفی بستگی دارد که در بالا به آن اشاره شد. علاوه بر صنعت دامداری و مرغداری در سایر صنایع مانند صنعت داروسازی، سنگ سازی و مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در کشور ما دامداران و مرغداران بسیار مورد کم لطفی قرار می گیرند. خوراک را به سختی برای دام و طیور خود تهیه می کنند. اما در نهایت زمانی که باید مرغ و گوشت و تخم مرغ را وارد بازار مصرفی کنند با قیمت کم و رونق کم در بازار رو به رو می شوند.

ما به این فکر افتادیم که بتوانیم باری از دوش دامداران و مرغداران کشورمان برداریم تا هم خوراک و هم تمامی وسایل مورد نیاز پرورش دهندگان را به صورت آنلاین و با کیفیت در اختیارشان قرار دهیم. می توانید با ما در تماس باشید تا نا بهترین پیشنهاد را به شما بدهیم.

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *