خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / انواع آسیاب صنعتی مشهد
آسیاب صنعتی مشهد
آسیاب صنعتی مشهد

انواع آسیاب صنعتی مشهد

اگر با آسیاب صنعتی مشهد و ویژگی های آن آشنایی ندارید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی درباره نحوه عملکرد و انواع این آسیاب کسب کنید. آسیاب ها با توجه به تجهیزات بکاررفته و ظرفیت های متفاوت خود دارای قیمت های متنوعی هستند که شناخت هر آسیاب از هدر رفت اقتصادی جلوگیری خواهد کرد.

آسیاب

معمول ترین روش در فرآیندهای فیزیکی در خط تولید خوراک های فرآوری شده، خرد کردن مواد اولیه توسط دستگاه آسیاب صنعتی خوراک دام، طیور و آبزیان می باشد. ابعاد ذرات آسیاب شده تاثیر مستقیمی بر ادامه روند تولیدی، کیفیت پلت، ظرفیت دستگاه پلت، کاهش فرسایش قطعات و حمل و نقل آسان خوراک دارد. طراحان آسیاب صنعتی مشهد بسته به شرایط مکانی و نوع مکانیسم عمل متفاوت انواع مختلفی از اسیاب را طراحی و روانه بازار کرده اند که در ادامه به توضیح هریک خواهیم پرداخت:

آسیاب چکشی

با شروع عملکرد چرخشی چکش های تعبیه شده بر روی این دستگاه مواد بر اساس اندازه سرعت ضربه ای، اندازه منافذ، توان موتور به ذرات ریز تر تبدیل می شوند. جایگزینی و مراقبت منظم ومداوم قطعات، خالص سازی مواد اولیه از مواد خارجی مانند سنگ و خاک از عوامل تاثیر گذار و قابل توجه می باشد، چرا که منجر به فرسایش و خطر برای اپراتور می شوند. آسیاب صنعتی مشهد  بطور کلی از قطعات زیر تشکیل شده است:

_ محور اصلی

_ شاسی و پایه

_ چکش ها

_موتور الکتریکی

_ فیدر

_ الک یا توری

آسیاب صنعتی مشهد خصوصیات منحصر بفردی دارد که در ادامه به مزایا و معایب آن اشاره می کنیم:

_ هزینه نگهداری و خریداری کمتر

_ ایجاد سرو صدا بیشتر

_ احتیاج به تخصص کمتر برای راه اندازی

_ امکان استفاده برای دامنه گسترده تری از مواد اولیه

_ راندمان انرژی پایین تر

آسیاب غلطکی

اساس کار این دستگاه بر حرکت غلطک های مجاور تعبیه شده بر روی دستگاه و خرد کردن ذرات بر اساس فاصله بین آنها و شیاربندی رولر می باشد. یکسان نبودن فاصله بین دو غلطک منجر به کاهش راندمان، افزایش هزینه ها، کاهش میزان خروجی می شود که بطور دستی یا اتوماتیک بوسیله نرم افزارهای مخصوص صورت می گیرد. فاکتوری که منجر به برتری این نوع آسیاب صنعتی مشهد نسبت به چکشی شد، توانایی کاهش اندازه چند نوع مواد اولیه باهم می باشد. طراحی دستگاه بگونه ای انجام شده است که می توان بسته به تعداد انواع ذرات، چندین نوع غلطک متفاوت را بطور ثابت و متحرک جایگذاری کرد. بخش های اصلی آسیاب عبارت است از:

_ موتور الکتریکی

_ فیدر

_ یک یا چند جفت غلطک

_ شاسی و پایه

_ خروجی مواد آسیاب شده

مزایا این دستگاه به شرح زیر می باشد:

_ بیشتر بودن راندمان انرژی

_ نیاز نداشتن به تخصص بمنظور جابجایی قطعات فرسایش یافته

_ سرو صدا و ایجاد غبار کمتر

_ یکنواختی سایز ذرات

جمع بندی

با توجه به نیاز روز افزون صنایع مختلف به خوراک فرآوری شده آسیاب صنعتی مشهد در تلاش بوده است که با عرضه محصولات نوین خود یکی از عوامل تولید کننده خوراک با کیفیت به بازار باشد.

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *