خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / تولید کننده آسیاب صنعتی با بهترین کیفیت
تولید کننده آسیاب صنعتی
تولید کننده آسیاب صنعتی

تولید کننده آسیاب صنعتی با بهترین کیفیت

در این مقاله به موضوع تولید کننده آسیاب صنعتی همراهتان هستیم. آسیاب های صنعتی نقش چشمگیری در بخش های مختلف صنعت دارند. از آسیاب های صنعتی در صنایع پتروشیمی و صنایع غذایی استفاده های گسترده ای می شود. در کارخانه های تولید خوراک نیز یکی از تجهیزات اصلی مورد استفاده دستگاه آسیاب صنعتی می باشد.

کارایی انواع آسیاب صنعتی

در مقاله می خواهیم شما را با تولیدکننده آسیاب صنعتی و انواع آسیاب های پرکاربرد در این زمینه آشنا کنیم. در خط تولید کارخانه های خوراک، نوع آسیاب بسته به نوع محصول نهایی تعیین می شود. در خط تولید های پرس پلت، از آسیاب های چکشی و غلطکی و برای خط تولید اکسترودر از آسیاب های ایده آل استفاده می شود.

تولید کننده آسیاب چکشی

در این نوع آسیاب ها عمل اصلی را چکش ها انجام می دهند. کارخانه تولیدکننده آسیاب صنعتی، دستگاه آسیاب را از بخش های مختلفی می سازد. اصلی ترین اجزای دستگاه آسیاب چکشی را می توان الکتروموتور، فیدر یا تغذیه کننده آسیاب، محور اصلی یا شافت آسیاب، چکش ها و الک یا توری آسیاب در نظر گرفت. موتور الکتریکی تبدیل کننده انرژی الکتریکی به مکانیکی ست. نیروی تولید شده توسط تسمه ها و یا بطور مستقیم به محور اصلی آسیاب منتقل می شود. فیدر درواقع همان ورودی مواد به داخل آسیاب است. فیدر ها قابل تنظیم به صورت دستی یا اتوماتیک می باشند. نوع فیدر را تولید کننده آسیاب صنعتی تعیین می کند. به وسیله فیدر میزان مواد وارد شده به اسیاب تعیین می شود. چکش ها مهم ترین قطعه آسیاب های چکشی اند، چرا که عملیات خرد کردن مواد توسط آنها صورت میگیرد.

تولید کننده آسیاب صنعتی غلطکی

اسیاب های غلطکی با نام های آسیاب رولی یا والسی نیز شناخته می شوند. اساس کار این نوع آسیاب ها بر اساس چرخش در خلاف جهت غلطک های مجاور است. تولید کننده دستگاه آسیاب مرغداری و دامداری صنعتی به گونه ای این آسیاب هارا تولید می کند که بتوان فاصله غلطک ۶ای مجاور را تنظیم کرد و اینگونه ابعاد ذرات خروجی تعیین می گردد. صاین نوع آسیاب موجب ورقه ای شدن مواد خروجی می شود. این آسیاب ها به گونه ای اند که در شرایطی که دامنه زیادی از مواد بخواهد آسیاب شود، از سه جفت غلطک برای نرم شدن شدن محصولات نهایی استفاده می شود. رولر یا آسیاب غلطکی می تواند علاوه بر آسیاب خوراک کاربرد هایی مختلف از جمله تولید کرامبل از پلت، شکستن ذرت، غلطک زدن خشک مواد خوراکی و ورقه ای کردن غلات نیز استفاده می شود.

جمع بندی

تولید کننده آسیاب صنعتی باید تکات مختلف که با عث کاهش میزان فرسایش دستگاه شود را در نظر بگیرد. بخش های حساس آسیاب ها مانند توری آسیاب، یا ساییدگی صفحات و به علاوه چکش ها و غلطک ها که اجزای متحرک آسیاب اند باید به گونه ای طراحی شوند که مقاوم باشند.

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *