خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / آسیاب جو دامداری تناژ بالا
آسیاب جو دامداری
آسیاب جو دامداری

آسیاب جو دامداری تناژ بالا

یکی از نکاتی که معمولاً دام‌پروران و دامداران به آن آگاه هستند این است که برای اینکه بتوانند میزان بهره‌وری خود را افزایش دهند، به درآمد بیشتری دست پیدا کنند و حتی هزینه‌های جاری خود را تا حدودی کم‌تر کنند؛ می‌توانند از ماشین آلاتی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند تا علاوه بر اینکه نیاز آن‌ها را تأمین می‌کند به بهره‌وری بیشتر، درآمد بیشتر و هزینه جاری کم‌تری نیز آن‌ها را برساند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به آسیاب جو دامداری اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص آسیاب جو دامداری اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم.

آسیاب جو دامداری

یکی از تجهیزاتی که در زمینه دامداری از آن استفاده می‌شود آسیاب جو دامداری است. این دستگاه می‌تواند کارهایی از جمله ریز کردن یا خرد کردن مواد مختلفی مانند: حبوبات، غلات و غیره را انجام دهد. با توجه به اینکه فراهم کردن خوراک مناسب برای دام، طیور و آبزیان اهمیت زیادی دارد استفاده کردن از دستگاه‌هایی که بتوانند این کار را انجام دهند مانند آسیاب جو دامداری اهمیت زیادی دارد. برای آگاهی از قیمت دستگاه آسیاب جو و ذرت و دیگر آسیاب‌ها شما می‌توانید هم در اینترنت جست و جو کنید و هم به‌صورت حضوری در بازار تحقیق کنید؛ و سپس با توجه به نیازی که دارید آن‌ها را تهیه کنید.

دستگاه آسیاب خوراک دام و طیور

برای تولید خوراک دام و طیور می‌توان از آسیاب‌های مختلفی استفاده کرد به‌عنوان مثال یکی از این آسیاب‌ها، آسیاب چکشی است. برای شکستن و خرد کردن دانه‌ها می‌توان از آسیاب چکشی استفاده کرد. معمولاً با ضربات متوالی و پی در پی که به مواد اولیه وارد می‌شود این مواد خرد شده و به تکه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. می‌توان سرعت این ضربات را کم یا زیاد کرد.

یکی دیگر از انواع آسیاب‌هایی که می‌توان برای تولید خوراک دام و طیور از آن استفاده کرد، آسیاب غلتکی است. این آسیاب دارای یک طراحی منحصر به فرد است. همین طراحی باعث شده است تا کارایی‌های آن متفاوت باشد؛ به‌عنوان مثال می‌توان به سه کارایی این آسیاب اشاره کرد که عبارت است از خرد کردن خوراک، آسیاب کردن خوراک، پهن و صاف کردن مواد اشاره کرد.

زمانی که شما از آسیاب غلتکی استفاده می‌کنید می‌توانید مواد را به‌صورت یکنواخت آسیاب کنید؛ همچنین از لحاظ مصرف انرژی برای شما این کار خیلی بهینه‌تر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای آسیاب غلتکی این است که آلودگی و گرد و غبار کم‌تری تولید می‌کند. شما می‌توانید متناسب با نیازی که دارید از این آسیاب استفاده کنید. لازم است این نکته اشاره داشته باشیم که هر دستگاهی همان طور که دارای مزایای مختلفی است، امکان دارد معایبی نیز داشته باشد؛ به همین علت بهتر است شما در این زمینه تحقیق کافی کرده باشید و متناسب با آن چیزی که مد نظر دارید این دستگاه‌ها را تهیه کنید.

جمع بندی

در زمینه تولید خوراک دام و طیور از دستگاه‌ها و تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود. یکی از این دستگاه‌ها که در این مقاله به آن اشاره داشتیم آسیاب جو دامداری است. این دستگاه در زمینه دام‌پروری و دامداری مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین در این مقاله به دستگاه‌های دیگری که در زمینه تولید خوراک دام و طیور استفاده می‌شود مانند آسیاب چکشی و آسیاب غلتکی نیز اشاره کردیم. برای اطلاع از قیمت دستگاه های آسیاب با تناژ بالای 1 تن در ساعت با ما تماس بگیرید.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *