خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / خرید آسیاب مرغداری
خرید آسیاب مرغداری
خرید آسیاب مرغداری

خرید آسیاب مرغداری

آسیاب مرغداری

آسیاب مرغداری یکی از دستگاه‌های مهم برای تامین غذای مناسب برای طیور می‌باشد. خرید آسیاب مرغداری از ملزومات سالن‌های پرورش طیور و خطوط تولید خوراک آنها است. در صورت عدم استفاده از این دستگاه به نیروی انسانی زیادی نیاز می‌باشد که علاوه بر آن باز هم روند کار کند است. آسیاب مرغداری بدون نیاز به نیروی انسانی زیاد، حجم بالایی از مواد اولیه را در مدت زمان کمی آسیاب می‌کند.

با خرید آسیاب مرغداری این امکان را دارید که انواع دان برای طیور را به طور کامل خرد کرده و حتی پودر کنید. عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که مواد ابتدا داخل مخزن آن ریخته می‌شود و سپس طی فرایندی، خرد شده و تبدیل به پودر می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه آسیاب

پرنده‌ها نیاز به مواد غذایی متعدد و مختلفی دارند که در صورت تامین نشدن این نیازشان سلامتی آن‌ها به خطر می‌افتد و رشد خوبی نخواهند داشت و در نتیجه نیاز انسان‌ها را نیز نمی‌توانند تامین کنند. برای جلوگیری از این مشکلات و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها خرید آسیاب مرغداری به پرورش‌دهندگان توصیه می‌شود.

مزیت مهمی که آسیاب کردن مواد دارد این است که تمام مواد با هم مخلوط می‌شوند. بنابراین می‌توان تمام موادی که طیور به آن‌ها نیاز دارد را با هم داخل داخل دستگاه آسیاب ریخته تا مخلوط شوند. حال از تمام مواد موردنیاز در یک جیره غذایی موجود می‌باشد و به دلیل خرد شدن آن‌ها پرنده امکان انتخاب از بین این مواد را ندارد. این کار از هدر دان و خوراک جلوگیری کرده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.
با خرید آسیاب مرغداری، شما یک دستگاه برقی دارید که می‌توانید از آن برای خرد کردن دانه‌های مختلف مثل سویا، انواع غلات، ذرت و بسیاری مواد دیگر استفاده کنید. آسیاب کردن مواد باعث تولید جیره‌ای با کیفیت می‌شود. این آسیاب‌ها در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که می‌توان برای سالن‌های کوچک پرورش طیور تا سالن‌های خیلی بزرگ، هر ابعادی از آن را که مدنظرتان باشد را خرید کنید.

طراحی آسیاب مرغداری

آسیاب‌های مرغداری از چکش‌ها و تیغه‌هایی تشکیل شده‌اند که با چرخش دورانی و ضربه زدن به مواد دانه‌ها را خرد می‌کنند. این دستگاه مواد را به گونه‌ای خرد و آسیاب می‌کند که هضم آن‌ها برای طیور راحت‌تر ‌شود. در حال حاضر این دستگاه‌ها در ابعاد مختلفی طراحی شده‌اند که هر چه اندازه آن‌ها بزرگ‌تر باشد ظرفیت بیشتری از مواد را برای آسیاب کردن دریافت می‌کنند. آسیاب‌های مرغداری در ظرفیت‌های 1 تن تا 10 تن تولید می‌شوند. شما برای خرید این نوع آسیاب، بایستی با توجه به نیاز خود و حتی موادی که می‌خواهید آن‌ها را آسیاب و خرد کنید و بررسی عواملی دیگری مانند جایی که برای آن دارید، اقدام به خرید آسیاب مرغداری کنید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد آسیاب‌های مرغداری توضیحاتی داده شد. این آسیاب‌ها توانایی آسیاب کردن انواع دان طیور را دارند. همچنین اندازه‌‌‌ای که برای دان‌ها مدنظر می‌باشد در این آسیاب‌ها قابل تنظیم است و قابلیت پودر کردن مواد را نیز دارند. بنابراین اگر شما یک سالن حتی کوچک برای پرورش مرغ یا هر پرنده دیگری مانند بلدرچین، بوقلمون و … دارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما خرید آسیاب مرغداری را در دستور کار خود قرار دهید. زیرا یک وسیله بسیار کاربردی در این مکان‌ها می‌باشد.
شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این دستگاه‌ها و همچنین قیمت دستگاه آسیاب خوراک دام که در دامداری‌ها و خطوط تولید خوارک دام و طیور استفاده می‌شود به فروشگاه‌هایی که این دستگاه‌ها را عرضه می‌کنند سری بزنید. در این فروشگاه‌ها که امروزه به صورت آنلاین نیز خدمات می‌دهند شما می‌توانید انواع مختلف آسیاب میکسر مرغداری را مشاهده کرده و دستگاه موردنظر خود را تهیه کیند.

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *