خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک
قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک
قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک

قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک

در این مقاله قصد داریم تا به شکلی اختصاصی در زمینه قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک و فاکتور های موثر برآن مطالب ارزنده ای را در اختیارتان قرار دهیم. امروزه شاهد بهره گیری صنایع مختلف از دستگاه آسیاب هستیم. از آنجا که خرد کردن و اسیاب نمودن مواد مختلف نیاز مند شرایط مختلفی است، این نیاز احساس شد که انواع مختلفی از دستگاه های آسیاب طراحی و تولید شود. با ما همراه باشید تا با یکی از مدل های کارآمد و به روز دستگاه آسیاب یعنی دستگاه آسیاب پلاستیک صنعتی آشنا شوید.

کاربرد های دستگاه آسیاب پلاستیک

آسیاب چکشی از مشهورترین و پراستفاده ترین مکانیزم ها برای عملیات خرد کردن ذرات می باشد. در آسیاب های پلاستیک با بهره گیری از اصل ضربه می توان انواع پلاستیک ها و پلیمر ها را آسیاب نمود. بهره گیری از این تکنیک می تواند برای آسیاب نمودن موادی از قبیل مصنوعات الکلی تا صنایع پسماند مناسب باشد. برخی از کارایی های دستگاه آسیاب پلاستیک را در ادامه شرح می دهیم:

_ آسیاب گیاهان اتانول: این آسیاب های قادرند تا دانه را به آرد درشت تبدیل کنند و تغذیه دام ها را تامین نمایند.

_ تولید آب میوه: پالت های مورد نیاز برای مالچ را می توان با استفاده از این دستگاه تهیه نمود.

_ کارخانه های چوب: برای کاهش اندازه و ابعاد تکه های چوب و تبدیل آنها به فیبر و نئوپان و محصولات دیگر استفاده از این دستگاه ضروری است.

_ کارخانه های تولید کاغذ: به عنوان خرد کننده در کارخانه های تولید کاغذ از آسیاب های چکشی استفاده میشود.

_ خرد کردن سنگ های بزرگ: مشهور ترین کارایی این دستگاه در گذشته، آسیاب کردن تکه سنگ های بوده است و تا به امروز نیز از این تکنیک برای کاهش اندازه سنگ ها استفاده می شود.

بررسی ویژگی های انتخابی موثر بر قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک

عموماً هر وسیله مکانیکی دارای یک سری مشخصات فنی مهم و اصلی است که بر اساس آن دسته بندی و مدل‌سازی می‌شود. آسیب‌های چکشی به خاطر مکانیزم ساده‌ای که دارند تنها دو معیار ظرفیت و سرعت برای مشخصات فنی دستگاه آسیاب پلاستیک سنجیده می‌شوند. در ادامه به ویژگی های فنی اصلی این مدل دستگاه آسیاب می پردازیم و تاثیر آنها را بر قیمت دستگاه شرح می دهیم:

سرعت دستگاه

معیار سرعت برای سنگ شکن ها و موارد مشابه بسیار مهم است اما برای پلاستیک ها و اسیاب پلاستیک، سرعت مقدار خوراک آسیاب را محدود می کند. به علاوه سرعت دستگاه بر تعداد ردیف های مجاز چکش نیز تاثیر گذار است. در حالت مطلوب می توان گفت برای هر ترکیبی از سرعت، تعداد ردیف چکش و مقدار پلاستیک، دامنه های مجازی مطرح شده است که رعایت آن در تولید و قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک موثر میباشد.

ظرفیت دستگاه

تعیین ظرفیت دستگاه آسیاب به متغیر های بسیاری وابسته می باشد که اصلی ترین آنها مقدار ماده ورودی است. مقدار ماده موجود در مخزن بسیار مهم است چرا که بهینه بودن ضربه های چکش بر روی مواد تا حد زیادی به مقدار ماده بستگی دارد. از سوی دیگر هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر شود، باید به تناسب مخزن، همه ابعاد دیگر قطعات از جمله چکش ها و محور ها افزایش یابد.

جمع بندی

قیمت دستگاه آسیاب پلاستیک را می توانید در هر زمان و مکانی از صفحه مربوطه به آن در فروشگاه ما مشاهده کنید. به علاوه برای دستیابی به با کیفیت ترین دستگاه اسیاب در ایران می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *