خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / سازنده آسیاب چکشی در اصفهان
سازنده آسیاب چکشی در اصفهان

سازنده آسیاب چکشی در اصفهان

امروز می خواهیم درباره سازنده آسیاب چکشی در اصفهان به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های این صنعت نکات قابل توجهی را به شما کاربران گرامی توضیح دهیم. در طول چند دهه ی گذشته بهره گیری از آسیاب های چکشی به علت کارایی های بالای آن در خرد نمودن طیف گسترده ای از مواد، بسیار زیاد شده است.

دستگاه آسیاب چکشی چیست؟

دستگاه آسیاب چکشی یا همان hammer mill جزو تجهیزات صنعتی محسوب می شود که توسط سازنده آسیاب چکشی در اصفهان تولید می گردد. و هدف از بکارگیری آن خرد و آسیاب نمودن مواد جامد می باشد. مکانیزم عملکرد این دستگاه بر اساس اصل ضربه می باشد و با وارد اوردن ضربات متوالی و سریع به ذرات آن ها را خرد می کند.

کاربرد های آسیاب چکشی

سازنده ایرانی آسیاب چکشی با بکارگیری دانش روز سعی دارد تا دستگاهی با کارایی بالا عرضه نماید. از کاربرد های اصلی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

_در کارخانه های تولید خوراک دام، ماکیان و آبزیان(به منظور آسیاب کردن مواد اولیه)

_ تولید پالت های حمل و نقل که برای مالچ مورد استفاده قرار می گیرند

_ در تولید انواع زباله های باغی که برای کوددهی استفاده می شوند.

_ برای خرد کردن کاغذ در کارخانه های تولید کاغذ

_ خرد کردن سنگ های بزرگ که یکی از کاربرد های اصیل این دستگاه محسوب می شود. تولید کننده آسیاب در ایران نیز برای این عرصه آسیاب های کارآمدی طراحی و عرضه بازار کرده است.

_ یکی از کارایی های دیگر محصولات

سازنده آسیاب چکشی در اصفهان، بکارگیری این دستگاه در مدیریت پسماند می باشد.

طرز کارکرد و اجزای دستگاه اسیاب چکشی

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که سازنده آسیاب چکشی در اصفهان از چه قطعاتی برای تولید آسیاب استفاده می کند؟ به طور کلی سیستم عملکرد و طراحی آسیاب چکشی ساده است. سازنده آسیاب چکشی اصفهان با استفاده از یک طبله فولادی که متصل به یک شافت می باشد برای قرار گرفتن چکش ها بر روی آن استفاده می کند. چکش ها به دو صورت می توانند به دستگاه متصل شوند. می توان چکش ها را به کونه ای نصب کرد که در انتهای تقاطع ایجاد شده نوسان کنند و یا بر روی روتور اصلی دستگاه ثابت شوند. سازنده آسیاب چکشی اصفهان از قطعات مختلفی برای تولید دستگاه آسیاب استفاده می کند اما قطعات اصلی دستگاه به شرح زیر می باشد:

_ محفظه ورودی دستگاه

_ چکش های آسیاب

_ شفت یا محور های فولادی

_ زنجیره ها

_ یاتاقان های غلتشی

_ سیستم هوزینگ

_ محافظ موتور و موتور درایو

_ شاسی و پایه های فولادی

جمع بندی

سازنده آسیاب چکشی در اصفهان برحسب نوع نیاز های بازار انواع مختلفی از دستگاه آسیاب را تولید و به بازار عرضه می نماید. توجه داشته باشید در خرید دستگاه آسیاب چکشی به قدرت موتور، ظرفیت دستگاه، جنس بدنه و آلیاژ چکش ها باید توجه ویژه ای داشت. شما م توانید برای کسب اطاعات تکمیلی و دریافت پاسخ دیگر سوالات خود با کارشناسان ما ارتباط بر قرار نمایید.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *