خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت آسیاب چکشی مرغداری
قیمت آسیاب چکشی مرغداری

قیمت آسیاب چکشی مرغداری

در گذشته خوراک مرغ‌ها موادی مانند دانه‌ها، ضایعات خانگی، زباله‌های باغی و … بوده است. اما با پیشرفت این صنعت پرورش‌دهندگان متوجه شدند که این مواد، تمام نیازهای غذایی مرغ‌ها و طیور را تامین نمی‌کنند و نیاز به موادمغذی دیگری نیز می‌باشد. بنابراین پرورش‌دهندگان و مرغداران برای تهیه غذای سالم برای مرغ‌ها و طیور شروع به استفاده از تجهزات و ماشین‌آلاتی کردند که در این راه به آن‌ها کمک می‌کند.

آسیاب‌ها یکی از این دستگاه‌ها هستند که برای تولید و عرضه مواد غذایی برای مرغ‌ها، جوجه‌ها، اردک‌ها، غازها و به طور کلی طیور استفاده می‌شوند. با استفاده از این تجهیزات در کارهای دامپروری و کشاورزی نیاز به نیروی انسانی کاهش می‌یابد و در نتیجه در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود؛ همچنین راندمان تولید افزایش می‌یابد.
آسیاب‌های انواع متفاوتی دارند که یک نوع آن‌ها آسیاب چکشی است. قیمت آسیاب چکشی مرغداری بر اساس فاکتورهای متفاوتی تعیین می‌شود و برای خرید این دستگاه آشنایی با این فاکتورها لازم است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در مورد آسیاب نوع چکشی و فاکتورهای تعیین قمیت آسیاب چکشی مرغداری توضیح بدهیم.

آسیاب چکشی

کار دستگاه‌های آسیاب در تهیه خوارک برای دام و طیور، خورد کردن دان و مواد دیگر خوراکی است. این دستگاه‌ها مواد را به هر اندازه‌ای که بخواهید خورد می‌کنند برای تمام دوره‌های پرورش طیور مناسب هستند. این دستگاه‌ها به هیچ وقت مواد را تبدیل به خاک و آرد نمی‌کنند و باعث هدر رفتن آن‌ها نمی‌شوند. تیغه‌هایی که در این دستگاه‌ها به کار رفته است جنس‌های مختلفی دارند که یک فاکتور برای تعیین قیمت آسیاب چکشی مرغداری به شمار می‌رود. از دیگر اجزای این دستگاه توری‌های آن است که معمولا سه توری برای تولید پیش‌دان، میان‌دان و پس‌دان دارند. فاکتور‌های دیگر الکتروموتور دستگاه، جنس بدنه آن و مخزن آن است که در تعیین قیمت آسیاب چکشی مرغداری نقش دارند. ظرفیت آسیاب‌های چکشی متفاوت است و معمولا در ظرفیت‌های 1.5 تن تا 10 تن تولید می‌شوند. با توجه به وسعت دامداری و مرغداری، بایستی دستگاهی با ظرفیت متناسب تهیه شود.

کاربردهای آسیاب چکشی مرغداری

آسیاب چکشی مرغداری به گونه‌ای طراحی شده است که برای خرد کردن غلات مانند گندم، ذرت و … مناسب است. در مرغداری‌ها با استفاده از این دستگاه، خود پرورش‌دهنده می‌تواند غذای موردنیاز مرغ‌ها را تولید کند و با این کار در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و سود بیشتری از کارش کسب کند. با استفاده از تجهیزاتی مانند آسیاب چکشی نیاز کمتری به نیروی انسانی وجود دارد که این کار نیز در باعث کمتر شدن هزینه‌ها می‌شود؛ همچنین به دلیل سرعت بیشتری که ماشین‌آلات دارند، راندمان تولید نیز افزایش می‌یابد و در زمان صرفه جویی می‌شود. نگران قیمت آسیاب چکشی مرغداری نباشید زیرا شما در مدت زمان کم با مزیت‌هایی که این دستگاه دارد، می‌توانید سرمایه خود را زنده کنید.

جمع بندی

همانطور که گفته شد آسیاب‌ها وسایل پرکاربردی هستند که آسیاب چکشی مرغداری نوعی آسیاب است که برای تهیه خوراک برای مرغ‌ها و طیور طراحی شده و بیشترین استفاده آن در مرغداری‌ها و خطوط تولید خوراک دام و طیور است. در این مقاله راجع به آسیاب چکشی و قیمت آسیاب چکشی مرغداری توضیح داده شد و عواملی که تعیین قیمت آسیاب مرغداری تاثیر دارند معرفی و نام برده شدند. بنابراین برای تهیه آسیاب مرغداری لازم است این فاکتورها را شناخته تا برآورد بهتری از قیمت آسیاب میکسر مرغداری داشته باشید.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *