خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت آسیاب سه فاز (دامداری و مرغداری)
قیمت آسیاب سه فاز

قیمت آسیاب سه فاز (دامداری و مرغداری)

آسیاب‌ها دستگاه‌های هستند که برای خرد کردن مواد به اندازه‌های کوچک تر و به صورت پودر شده از آن‌ها استفاده می‌شود. بسیاری از افراد درباره قیمت آسیاب سه فاز در اینترنت جستجو میکنند. این دستگاه‌ها در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. در صنایع تولید خوراک دام، صنایعی که با سنگ‌ها سروکار دارند، صنایع تولید اولیه به طور کلی هر چیزی که در آن مواد نیاز به آسیاب شدن داشته باشند.

تولید آسیاب های پیشرفته

امروزه علم پیشرفت کرده و اکثر وسایل پرکاربرد سنتی جای خود را به وسایلی مدرن تر که کار با آنها را برای انسان‌ها راحت تر کرده است داده اند. به عنوان مثال بیشتر دستگاه‌هایی که در گذشته‌ها استفاده می‌شدند، به صورت دستی بوده‌اند و برای کار کردن نیاز به وارد شدن نیرویی به آن‌ها از جانب انسان بود که این نیرو از سمت انسان به دستگاه وارد می‌شود.

مسلم است که این کار، کار طاقت فرسایی خواهد بود. به همین دلیل نوع برقی اکثر دستگاه‌های پر کاربرد تولید شد که به صورت برقی کار می‌کنند و  برای کار کردن با آنها دیگر نیازی به وارد کردن نیروی زیاد از طرف انسان نیست. امروزه قیمت آسیاب سه فاز در مقایسه با کارایی های آن مقرون به صرفه است.
این دستگاه‌های برقی از نظر مدل به دو مدل آسیاب تک فاز و آسیاب سه فاز تقسیم می‌شوند. قیمت آسیاب سه فاز از آسیاب تک فاز بیشتر است. آسیاب سه فاز، برق سه فاز مصرف می‌کند و بیشتر برای استفاده در کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ است. ظرفیت تولید آن در برابر مصرف برق بیشتر، بسیار زیاد تر از نوع تک فازش می‌باشد.
برای آشنایی بیشتر با دستگاه آسیاب سه فاز در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

کاربرد انواع آسیاب صنعتی

کاربرد آسیاب را در قسمت قبلی خدمت شما عرض کردیم. در این قسمت قصد ما این است که در مورد انواع مختلفی  دستگاه و قیمت آسیاب سه فاز ، صحبت به میان آوریم. این دستگاه‌ها از نظر برقی که می‌گیرند، از نظر نوع عملکرد و از نظر کاربرد و خیلی منظر‌های دیگر تقسیم بندی می‌شوند. به عنوان مثال از نظر برقی که می‌گیرند، به دو دستۀ آسیاب تک فاز و آسیاب سه فاز تقسیم می‌شوند. از نظر نوع عملکرد به سه دستۀ آسیاب چکشی، آسیاب سنگی و آسیاب غلطکی تقسیم می‌شوند.

هر کدام از این انواع مناسب برای استفاده در یک مکان خاص و یک کاربرد خاص هستند که هر فردی قصد تهیه یک آسیاب برای کار خود دارد را باید به تمام این موارد از جمله قیمت آسیاب سه فاز نهایت دقت خود را به کار ببرد تا بتواند از دستگاهی که تهیه کرده است، بهترین و مناسب ترین استفاده را ببرد.
از نظر نوع عملکرد، عملکرد هر کدام از این آسیاب‌ها از نامشان مشخص است. به عنوان مثال مشخص است که مواد در آسیاب چکشی توسط چکش‌هایی که در آن تعبیه شده است، به اندازه‌های کوچک تر خرد می‌شود. در آسیاب سنگی مواد بر اثر ساییده شدن دو سنگ به یکدیگر، پودر می‌شوند و در آسیاب غلطکی نیز از نامش پیداست که مواد توسط غلطک‌ها و با عبور از بین آن‌ها خرد می‌شوند. هر کدام از این آسیاب‌ها یا آسیاب تک فاز هستند یا آسیاب سه فاز.

جمع بندی

در این مقاله دستگاه آسیاب را معرفی کردیم، کاربردهای آن را ذکر کردیم. شما می توانید برای استعلام قیمت آسیاب سه فاز با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین گفتیم که هر کدام از آسیاب‌ها برای استفاده در چه مکانی مناسب هستند. به عنوان مثال آسیاب سه فاز، که برق سه فاز می‌گیرد برای استفاده در کارخانه‌های بزرگ یا به اصطلاح استفاده‌های صنعتی مناسب است. یا اینکه برای آرد کردن گندم بهتر است از آسیاب چکشی گندم استفاده شود. قیمت آسیاب سه فاز نسبت به نوع تک فاز آن کمی بیشتر است.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *