خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت آسیاب چکشی دهنه 80
قیمت آسیاب چکشی دهنه 80

قیمت آسیاب چکشی دهنه 80

آسیاب از دستگاه های پرکاربرد هستند که در اکثر صنایع نیز استفاده می شوند. آسیاب ها انواع مختلفی دارند که یکی از این انواع آسیاب چکشی است. کار آسیاب چکشی این است که مواد جامد را با ضربه های متوالی چکش به قطعات کوچک تر خرد می کند. آسیاب چکشی شناخته شده ترین و پرکاربردترین دستگاه آسیاب است که بیشترین کاربرد آن در خرد کردن سنگ هاست. دیگر کاربردهای این دستگاه عبارتند از: تولید دانه به آرد درشت برای تغذیه دام، گیاهان اتانول، تولید آب میوه، کاهش اندازه ضایعات در کارخانه های چوب، پالت های حمل و نقل، از بین بردن زباله های باغی برای کوددهی، خرد کردن کاغذ و مدیریت پسماند.
این دستگاه در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. محفظۀ ورودی این دستگاه که به آن دهنه نیز می‌گویند، دارای اندازه های مختلفی است که این اندازه در قیمت این آسیاب ها تاثیرگذار است. در این مقاله در مورد قیمت آسیاب چکشی دهنه 80 صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

آسیاب چکشی دهنه 80

این نوع آسیاب دارای محفظه ورودی با اندازه 80 است که اندازه مناسبی را برای کارهای مختلف ارائه کرده است. با این اندازه دیگر نیاز به خرد کردن خیلی زیاد مواد ورودی نیست و ظرفیت آسیاب نیز بیشتر خواهد بود. این نوع دستگاه کاربرد بسیار زیادی دارد و با توجه به اندازه دهنۀ مناسب آن، طرفداران زیادی دارد.
قیمت آسیاب چکشی دهنه 80 نیز با توجه به کارایی و سرعت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

دستگاه آسیاب چکشی

این دستگاه همانطور که گفته شد یکی از انواع آسیاب هاست که پرکاربردترین آن ها نیز می باشد. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، به وسیله چکش های مواد را به اندازه های کوچک تر خرد می کند. در واقع با زدن ضربه های متوالی چکش روی آن ها باعث خرد شدن آن ها می شود. این دستگاه برای مواد سخت مانند سنگ ها مناسب ترین گزینه است چون خرد کردن آن ها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. همچنین برای گیاهان سلولزی که خرد کردن آن ها معمولا سخت است، از این دستگاه استفاده می شود. قیمت این دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل اندزۀ دهنۀ آن است. به عنوان مثال برای اطلاع از قیمت آسیاب چکشی دهنه 80 می توانید به فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید.

طرز کار آسیاب چکشی

این دستگاه دارای یک شفت عمودی یا افقی چرخشی است که در انتهای آن تعداد زیادی چکش نصب شده است. زمانی که دستگاه روشن است، شفت اصلی می چرخد و چکش ها که هم می توانند نوسان کنند و هم ثابت باشند، به مواد برخورد کرده و آن ها را خرد می کنند. قیمت آسیاب چکشی دهنه 80 به عوامل مختلفی مانند موتور دستگاه و جنس آن بستگی دارد.

قیمت آسیاب دهنه 60

همانطور که گفته شد آسیاب های چکشی با دهنه ها با اندازه های مختلف تولید می شوند. این اندازه ها عبارتند از 60، 80 و 100 که قیمت آسیاب دهنه 60 از قیمت آسیاب چکشی دهنه 80 مناسب تر می باشد.

جمع بندی

در این مقاله در مورد آسیاب چکشی، طرز کار آن، انواع آن و قیمت آسیاب چکشی دهنه 80 اطلاعاتی در اختیار شما همراهان عزیز قرار دادیم که امیدو می رود این اطلاعات برای شما مفید واقع شده باشد. از همراهی شما سپاس گذاریم.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *