خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / شرکتهای تولید کننده اسیاب

شرکتهای تولید کننده اسیاب

آسیاب‌ها از دستگاه‌های پرکاربردی هستند که می‌توان گفت در تمام صنایع از آن‌ها استفاده می‌شود. دستگاه‌های آسیاب در شرکت‌های تولید کننده آسیاب تولید می‌شوند که دارای انواع مختلفی هستند. کاربرد آسیاب‌ها خرد کردن مواد به اندازه‌های کوچک تر و حتی پودر کردن آن‌هاست.

آسیاب‌ها از نظر نحوۀ عملکردشان به 3 نوع غلطکی، سنگی و چکشی تقسیم بندی می‌شود که هر کدام سازوکار مخصوصی دارند و برای خرد کردن مواد خاصی از آن‌ها استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد آسیاب‌ها در صنعت تولید خوراک دام می‌باشد. در واقع مواد اولیه تشکیل دهندۀ خوراک دام، ابتدا داخل این دستگا ریخته شده و به اندازه‌های کوچک تر خرد می‌شوند تا راحت تر بتوانند با هم ترکیب شوند.

در ادامۀ این مقاله در مورد دستگاه آسیاب، شرکت‌های تولید کننده آسیاب اطلاعاتی بیشتری را ارائه خواهیم داد. همراه ما باشید.

تولید کننده آسیاب صنعتی

شرکت‌های تولید کننده آسیاب، تولید کننده آسیاب صنعتی نیز هستند. آسیاب‌های صنعتی به آسیاب‌هایی گفته می‌شود که بسیار بزرگ هستند و از آن‌ها در کارخانه‌های بسیار بزرگ استفاده می‌شود. به طور کلی تولید کننده آسیاب صنعتی، این آسیاب‌های صنعتی را در سایز‌های متنوعی تولید می‌کند که مدیر هر کارخانه‌ای با توجه به نیاز خود باید، یک سایز مناسب را تهیه کند. همچنین تولید کننده آسیاب صنعتی، آسیاب‌های صنعتی را در انواع مختلف، چکشی، سنگی و غلطکی تولید می‌کند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند.

آسیاب صنعتی بزرگ

منظور از آسیاب صنعتی بزرگ، بزرگترین سایز آسیابی می‌باشد که شرکت‌های تولید کننده آسیاب تولید می‌کنند. در واقع از چنین آسیابی در صنعت تولید خوراک دام و طیور استفاده می‌شود که روزانه نیاز به تولید مقادیر بسیار زیادی از خوراک است. آسیاب صنعتی بزرگ، ظرفیت تولید زیادی دارد و در هر ساعت مقدار زیادی از مواد اولیه را به اندازه‌های کوچک تر خرد می‌کند. به همین دلیل در کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که نیاز به تولید بسیار زیاد است، از آسیاب صنعتی بزرگ استفاده می‌شود.

آسیاب صنعتی چکشی

پرقدرت ترین نوع آسیاب‌هایی که شرکت‌های تولید کننده آسیاب تولید می‌کنند، آسیاب‌های چکشی هستند که معمولا موادی که در دیگر آسیاب‌ها قابل خرد شدن نیستند، در این نوع آسیاب خرد می‌شوند. موادی مانند سنگ‌ها و گیاهان اتانولی. عملکرد این دستگاه به صورتی است داخل مخزن آن و روی شفت اصلی دستگاه، تعدادی چکش نصب شده است که با ضربات مکرر این چکش‌ها، مواد داخل مخزن خرد می‌شوند. در صنعت تولید خوراک دام و طیور نیز معمولا از آسیاب‌های چکشی استفاده می‌شود زیرا برخی مواد اولیه به سختی خرد می‌شوند.

جمع بندی

آسیاب‌ها جزء پرکاربردترین دستگاه‌هایی هستند که در اکثر صنایع از آن‌ها استفاده می‌شود و انواع مختلفی دارند. شرکت‌های تولید کننده آسیاب، انواع آسیاب‌ها را در ظرفیت مختلف تولید می‌کنند تا هر فردی بتواند متناسب با نیاز خود، دستگاه مد نظرش را تهیه کند.

در این مقاله در مورد دستگاه‌های آسیاب و نوع صنعتی این آسیاب‌ها که در کارخانه‌های بزرگ و صنعتی به کار برده می‌شوند، صحبت کردیم و همچنین توضیحات کامل تری در مورد دستگاه آسیاب صنعتی چکشی ارائه دادیم. امید می‌رود این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و شما را در خرید دستگاه مورد نظرتان یاری کرده باشد.

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

تولید کننده آسیاب پلاستیک

امروزه پلاستیک ها به یکی از مهمترین بخش های زندگی انسان ها تبدیل شده اند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *