خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / استعلام قیمت آسیاب خوراک دام در بازار
قیمت آسیاب خوراک دام

استعلام قیمت آسیاب خوراک دام در بازار

قیمت آسیاب خوراک دام در بازار به نسبت نیاز مشتری، از تنوع فراوانی برخوردار است. از این دستگاه برای آسیاب کردن غذای دام استفاده می‌شود. دامدارانی که نیاز به آسیاب خوراک دام را دارند، می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. وجود آسیاب در دامداری ها باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می شود. در ادامه با دیگر وزایای و ویژگی های دستگاه آشنا می شویم.

مزایای استفاده از آسیاب در دامداری ها

کشاورزان و دامداران می‌توانند با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های به روز کشاورزی و دامپروری، در کاهش نیروی کاری گام موثری بردارند. همچنین با این کار باعث کاهش هزینه‌های نهایی و کاهش آلودگی ناشی از دخالت انسان‌ها در تهیه خوراک دام می‌شود. زمانی که دامداران از آسیاب خوراک دام استفاده می‌کنند، باعث افزایش کیفیت و راندمان تولید خوراک دام می‌شوند. با وجود قیمت آسیاب خوراک دام می‌توانید باعث افزایش بهره وری دامپروری شوید.

بهره وری اقتصادی آسیاب خوراک دام

با بکارگیری دستگاه آسیاب می توانیم شاهد کاهش هزینه ها باشیم. دستگاه خردکن سودآور است چراکه خوراک با کمترین هزینه آرد شده و به مصرف دام می رسد. دامداران به جای آنکه غذای دام را با واسطه خریداری کنند، می‌توانند خودشان به صورت کاملا طبیعی آن را تولید کنند. همچنین با این کار مانع از رسیدن خوراک نامناسب به دام می‌شوید.

مراحل فرآوری مواد آسیاب شده

خوراک دام معمولا از موادی مانند: ماش، غلات، سبوس، پوره‌های درشت و ریز، ملاس و مایعات تولید می‌شود. برای ترکیب این مواد می‌توانید از میکسرها و آسیاب‌های مخصوص دام استفاده کنید. در زمان مخلوط کردن این مواد با هم می‌توانید از مواد افزودنی مورد اطمینان و مورد تایید بهداشت و سلامت استفاده کنید. همچنین در زمان تولید خوراک دام و طیور از تجهیزات دیگری مانند دستگاه دفع گرد و غبار، انتقال، مخلوط کردن و … می‌توان استفاده کرد. بعد از تولید خوراک دام باید آن‌ها را در مکانی مناسب و به دور از کپک زدگی نگهداری کنید، تا در زمان انتقال آن دچار مشکل نشوید.

در نتیجه موادی که از مراحل آسیاب آن تکمیل شده است، طی فرآیندی با یکدیگر میکس می شوند. میکسرها نقش ترکیب مواد آسیاب شده را با سایر افزودنی های خوراکی دارند. پس از آن باید مواد را جهت انتقال به دستگاه پلت ساز آماده نمود. اگر به فکر راه اندازی خط تولید پلت هستید، دانستن قیمت آسیاب خوراک دام ، میکسر و پرس پلت اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

تجهیزات جانبی آسیاب و کاربردهای آن

برای اینکه غذای طیور را با استفاده از آسیاب مرغداری در اندازه های مختلف تولید کنید، باید از تیغه های چکشی استفاده کنید. با استفاده از تیغه های چکشی غربال مناسبی برای دانه های ذرت، گندم و جو به وجود می آید. در نتیجه آن، دانه در سایزهای مختلف و یا آردی تولید می‌شوند. همچنین برای رنده کردن و یا خرد کردن ضایعات کشاورزی و چغندر باید تیغه چاقویی را به آسیاب نصب کنید. تمامی این کارها برای این است که، خوراک پرندگان با بالاترین کیفیت تولید شود.

این آسیاب برای هرس درختانی با قطرهای باریک نیز استفاده می‌شود، زیرا دارای تیغه های مخصوص به این کار است. همچنین از آن برای رنده کردن چغندر به وفور استفاده می‌شود. در نتیجه می‌تواند از آن در دامداری‌ها نیز استفاده کرد. این دستگاه به صورت اتوماتیک کار می کند و نیاز به دخالت افراد و نظارت دائمی ندارد. بنابراین تنها باید با طرز کار آن آشنا شوید و سوالات خود را از ما بپرسید.

قیمت آسیاب مرغداری در بازار

امروزه تجهیزات زیادی برای تولید خوراک دام و طیور استفاده می‌شود، که یک نمونه از آن آسیاب دان است. آسیاب دان‌ها برای تولید خوراک طیور به خصوص مرغ استفاده می‌شود. در زمان استفاده از این دستگاه می‌توانید میزان و سرعت تولید خوراک طیور را کنترل کنید. در نتیجه مواد به صورت توزین شده باهم مخلوط می‌شوند. اگر برای شما کیفیت خوراک طیور مهم است بهتر است از دستگاه ها و تجهیزات به روزی مانند آسیاب دان و میکسرها استفاده کنید.

آسیابی که در مرغداری ها استفاده می شود باید بتواند به خوبی مواد را فرآوری کند. زیرا تامین خوراک با کیفیت بالا و قیمت آسیاب خوراک دام  یا طیور در مرغداری ها یکی از مهمترین دغدغه های هر مرغداری است. اگر قصد خرید ماشین آلات مرغداری دارید، بهتر است با افراد با تجربه مشورت کنید. آسیاب مرغداری دارای کاربردهای فراوانی است، که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

آسیاب کردن جو، گندم و ذرت برای مرغداری‌ها

خرد کردن چغندر برای مصرف در دامپروری ها

چوب خرد کن که برای خرد کردن ضایعات کشاورزی از آن استفاده می‌شود

خرد کردن علوفه برای دامداری‌ها

قیمت دستگاه آسیاب دان  برای هر دامدار و مرغداری دارای اهمیت است. شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید دان مورد نیاز مرغداری خود را در کمترین زمان تهیه کنید. در زمان استفاده از آسیاب دان می‌توان از مواد افزودنی لازم نیز استفاده کرد. نتیجه این کار تولید خوراک با کیفیت و سالم است.

جمع بندی

در زمان خرید تجهیزات کشاورزی و دامپروری از قیمت آسیاب خوراک دام مطمئن شوید. مناسبترین و با کیفیت ترین ماشین آلات صنعتی را می توانید در شرکت صدرا پلت بیابید. اگر به سلامت دام و طیور خود اهمیت می دهید، بهتر از ابزار آلات به روز و مهندسی کشاورزی استفاده کنید.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

یک نظر

  1. Hello, did you know that there are 241,120 internet directories in the world.

    These websites are what drive traffic to YOUR business.

    Want more traffic? Want more Sales? We can help – today.

    Your website sadrapellet.ir is listed in only 53 of these directories.

    Get more traffic for your Iran audience.

    Our automated system adds your website to all of the directories.

    You can find it here: getlisted.directory/sadrapellet.ir

    Act today, and we will expedite your listings and waive the processing charge!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *