خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / فروشندگان آسیاب چکشی در ایران
فروشندگان آسیاب چکشی
فروشندگان آسیاب چکشی

فروشندگان آسیاب چکشی در ایران

خرید و فروش آسیاب چکشی و آشنایی با بهترین فروشندگان آسیاب چکشی موضوع امروز محتوای ما است. شرکت صدرا پلت یکی از بهترین طراحان و تولیدکنندگان آسیاب صنعتی در ایران می باشد. امروزه در عرصه دامداری و پرورش آبزیان و ماکیان، کارخانه های تولید خوراک و مراکز پرورش دهنده صنعتی، همگی به دستگاه آسیاب نیاز دارند.

مراکز فروش آسیاب چکشی

با پیشرفت و رشد علم و تکنولوژی، از سیستم های مختلفی برای فرایند آسیاب و خرد کردن مواد استفاده شد. امروزه با توجه به نیاز های گسترده برای آسیاب و خرد کردن طیف وسیعی از مواد و از طرف دیگر کاهش اندازه ذرات در مرتبه های متفاوت، مدل های متنوعی از آسیاب ها طراحی و تولید شده اند. فروشندگان آسیاب چکشی، اغلب این آسیاب را به پرورش دهندگان انواع دام، طیور و آبزیان می فروشند.

آسیاب چکشی بهترین گزینه برای خرد کردن مواد اولیه خوراکی در خط تولید خوراک پلت شده است. در کشور ما مراکز فروش متعددی وجود دارد که آسیاب چکشی اصفهان، تهران و سایر شهرهای ایران تولید کننده آن را عرضه می کنند. برای خط تولید خوراک پلت شده می توان از نوع دیگری از آسیاب ها به نام آسیاب غلطکی نیز استفاده کرد. اما باید بدانید که بهترین آسیاب چکشی را باید از مطمئن ترین و معتبرترین مراکز خریداری کنید. چراکه ممکن است محصول خریداری شده کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشد و هزینه و سرمایه شما از دست برود.

معرفی آسیاب چکشی و آسیاب غلطکی

آسیاب های چکشی همان طور که از نام آنها پیدا است، با کمک چکش های فولادی که درون آنها می باشد، مواد را خرد می کند. در آسیاب های چکشی تعداد زیادی چکش با الگویی منظم با دوران در می آیند و با انتقال انرژی جنبشی شان از طریق ضربه به مواد خوراکی، آنها را خرد می کنند. فروشندگان آسیاب چکشی بر اساس فاکتور هایی نظیر جنس ورق بکار رفته در آسیاب و ظرفیت آن قیمت دستگاه را تعیین می کنند. در آسیاب های غلطکی دو جفت غلطک با فاصله مشخصی نسبت به هم در خلاف جهت شروع به چرخش می کنند و موادی که از میان شان می گذرد را خرد می کنند. هر کدام از این آسیاب ها معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد که ادامه به اختصار به آنها اشاره می کنیم:

ویژگی های آسیاب چکشی

همان طور که فروشندگان آسیاب چکشی می دانند، آسیاب های چکشی توانایی بیشتری در خرد کردن مواد فیبری و پر نشاسته دارند و می توان گفت قدرت بیشتری نسبت به آسیاب های غلطکی دارند. از سوی دیگر میزان آلودگی صوتی و گرد و غباری که آسیاب های چکشی ایجاد می کنند، بیشتر از آسیاب های غلطکی است.

ویژگی آسیاب های غلطکی

آسیاب های غلطکی از نظر ایمنی سطح بالاتری نسبت به آسیاب های چکشی دارند. البته ناگفته نماند که قیمت دستگاه آسیاب چکشی از قیمت آسیاب غلطکی پایین تر است. یکی از مزایای آسیاب های غلطکی این است که می توانند مواد را به صورت ورقه ای نیز در بیاورند و کارایی های متفاوتی از این نظر دارند.

جمع بندی

اگر قصد دارید با بهترین فروشندگان آسیاب چکشی در سرتاسر کشور آشنا شوید، می توانید از طریق پل های ارتباطی شرکت، مشاوره رایگان دریافت کنید. در پایان توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید حتما اطلاعات و آشنایی کافی با جزئیات دستگاه کسب نمایید. همچنین مشورت با فرد متخصص و کاربلد را در اولویت کارتان قرار دهید تا بهترین دستگاه آسیاب را تهیه کنید.

 

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *