خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی و انواع آن
قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی

قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی و انواع آن

برای آسیاب کردن انواع غلات نیاز به آسیاب های صنعتی داریم. همچنین برای تهیه پلت از دانه های غلات باید ابتدا آنها را آسیاب کنیم. این دستگاه در صنعت دامپروری و کشاورزی کاربردهای زیادی دارد. برای دانستن قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

آرد کامل

به آردی که از تمام قسمت های دانه گندم در آن استفاده شده باشد آرد کامل می گویند. گندم از سه لایه پوسته، آلرون و مغز گندم تشکیل شده است. لایه بیرونی یا همان پوسته 10%، آلرون 7% ، مغز 80% و 3% جوانه گندم را شامل می شود.

پوسته را سلولز یا فیبر تشکیل می دهد که دارای ویتامین B و کمی مواد معدنی مانند آهن و منیزیم است. همچنین ویتامین ها و چربی ها در لایه آلرون وجود دارد. بیرونی ترین لایه گندم نیز که همان جوانه گندم است دارای پروتئین، چربی و ویتامین B است.

آنچه ما به عنوان سبوس می شناسیم ترکیبی از پوسته گندم و لایه آلرون است که نبودن آن در آرد موجب بروز مشکلات زیادی از جمله کوتاهی قد کودکان می شود. گاهی در برخی کارخانه های تولید آرد این فرآیند کامل نمی شود و ما آرد کامل نداریم پس با دانستن قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی می توانیم آرد مورد نیاز خود را تهیه کنیم.

مواد معدنی و ویتامین ها در کارخانه ها با آسیاب های بی کیفیت از بین می روند و تنها نشاسته که فقط تاثیر در چاقی افراد دارد در آرد باقی می ماند.

عملکرد آسیاب و تاثیر آن بر کیفیت گندم

اگر سرعت آسیاب کم باشد مواد مغذی در گندم از بین نمی رود. به همین علت است که می گویند آرد چکشی دارای بالاترین میزان پروتئین، کاروتن، کربوهیدرات، کلسیم، آهن، ویتامین و سایر مواد مغذی است. هرچه دستگاه آسیاب مواد را بهتر آسیاب کند می توان خوراک پلت بهتری تولید کرد. اگر شما نیز به دستگاه پلت ساز نیاز دارید می توانید علاوه بر قیمت دستگاه آسیاب، مناسبترین قیمت دستگاه پلت در بازار را نیز از ما جویا شوید.

مواد مغذی به صورت ویژه کاروتن و ویتامین E در این آرد ها 17 برابر سایر آرد ها است. می توانید مناسب ترین قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی را از مشاوران شرکت ما بپرسید.

در این دستگاه آسیاب آرد گندم به علت چکش زنی ساختار مولکولی آرد تغییر نمی کند اما در سایر آرد ها با اضافه کردن مواد افزودنی رنگ آن را سفید می کنند.

در این آسیاب طعم اصلی آرد گندم حفظ می شود. پاستا یا ماکارانی هایی که با آرد کامل تهیه می شوند بسیار نرم بوده و طعم طبیعی تر و سالم تری دارند. همچنین از نظر غذایی ارزش بیشتری دارند.

آسیاب چکشی گندم دارای سرعت کم و درجه حرارت پایین است و توانایی آسیاب هسته و پوسته را با هم دارد به گونه ای که مواد مغذی آن کامل حفظ شود.

ویژگی آرد آسیاب چکشی

  • رنگ آرد زرد مایل به سفید است و هیچ ماده افزودنی ندارد.
  • طعم آن بسیار خوشمزه تر و سنتی تر از سایر آرد ها است.
  • در مقایسه با آسیاب های سنگی قدیمی فرآیند درجه بندی هسته در آن رعایت شده است که جهش بزرگی در تولید آسیاب است.

با دانستن مزیت و برتری این دستگاه می توانید قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی را از مشاوران ما بگیرید تا بتوانید خرید خوب ومقرون به صرفه ای را انجام دهید.

مزایای استفاده از نان کامل

همانطور که گفته شد اگر با آسیاب مناسبی گندم آسیاب شود ما آرد کامل داریم که سرشار از ویتامین و مواد معدنی و مغذی است. آنتی اکسیدان ها موجود در آرد کامل به بدن کمک می کنند تا بدن در برابر رادیکال های آزاد در امان بماند. نان کاملی که با آرد کامل تهیه می شود به دلیل اینکه خواص هر سه لایه گندم(پوسته، آلرون، هسته) حفظ می شود سرشار از مواد مغذی است. موادی همچون فیبر، منیزیم، منگنز، آهن، روی، کلسیم، پتاسیم، انواع ویتامین ها، سدیم، پتاسیم و غیره در آرد کامل وجود دارد. با گرفتن قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی از ما می توانید آرد کامل تولید کنید.

نان کامل به دلیل مغذی بودن باعث کارکرد بهتر بدن می شود و از بیماری هایی نظیر فشار خون، چربی خون و سرطان جلوگیری می کند.

نان کامل بو و طعم بهتری نسبت به سایر نان ها دارد و در لاغری و عملکرد روده ها تاثیر زیادی دارد. کمبود مواد مغذی در نان کامل باعث نازایی و کم خونی می شود.

نان کامل که با آسیاب چکشی تولید می شود دارای فسفراست که برای استخوان و اعصاب مفید است. همچنین دارای منیزیم و سیلیس است که ضد سرطان و تقویت قلب و کلیه است. لیگنان موجود در نان کامل در برابر سرطان سینه و بیماری های قلبی بدن را ایمن می کند.

مزیت آسیاب چکشی

  • گندم را می توان به صورت کامل و بدون جداسازی سبوس برای حفط خاصیت آرد آسیاب کرد.
  • چون در آسیاب چکشی دما بالا نمی رود تمام بافت مغذی گندم باقی می ماند و نان مرغوبی با این آرد می توان تولید کرد.
  • در مقایسه با آسیاب های سنتی و سنگی قدیمی آسیاب چکشی آرد مرغوب تری تولید می کند. آرد تولید شده از خاصیت کشسانی بالاتر و مطلوبتری برخوردار است. همچنین طعم بهتری دارد.

بهترین قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی را از شرکت ما و مشاوران آنلاین ما جویا شوید.

جمع بندی

همانطور که در بالا به آن اشاره شد آسیاب چکشی عملکرد بهتری نسبت به آسیاب های سنتی و سنگی دارند. اردی که با این دستگاه صنعتی تولید می شود آرد کامل است. قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی را از سایت و مشاوران ما بپرسید. می توانیم از مزیت های این دستگاه به تولید آرد با دمای پایین اشاره کنیم در این حالت تمام خواص آرد باقی می ماند. همچنین مواد مغذی موجود در گندم که باعث عملکرد بهتر بدن می شود به صورت کامل در آرد باقی می ماند.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

4 نظر

  1. سلام بزرگوار
    قیمت دستگاه آسیاب و خط تولید پلت میخاستم. شما سازنده دستگاه اسیاب هستید؟ در مورد مشخصات فنی توضیحاتی ارائه بدین لطفا

    • سلام جناب غلامی عزیز
      بله شرکت صدرا پلت طراح و تولیدکننده تخصصی دستگاه های آسیاب در ایران می باشد. مشخصات فنی دستگاه های آسیاب را می توانید در لینک زیر ببیند:

      https://sadrapellet.ir/shop/

      برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خط تولید پلت می توانید به “سایت آسان” پلت مراجعه کنید.
      موفق و پیروز باشید

  2. سلام وقت بخیر
    لطف میکنین منو برای خرید یه دستگاه آسیاب صنعتی حرفه ای راهنمایی کنین؟
    برای گاوداری نیاز دارم
    پرقدرت و با توان بالا و مدت زیادی برام کار کنه برای بلندمدت میخام
    ممنون از شما ،

    • سلام جناب محمدی عزیز
      برای اینکه بتونید سالهای زیادی از دستگاه آسیاب در واحد پرورشی خودتون استفاده کنین باید از عمکلرد دستگاه و خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه تناژ بالا آسیاب شرکت صدرا پلت است. مشتریان زیادی از خرید این دستگاه رضایت لازم را داشته اند. شما می توانید با کارشناسان شرکت گفتگو کنید و یا حتی سوالات و دغدغه های خود را به طور مستقیم از مشتریان ثابت شرکت بپرسید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.
      موفق و پاینده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *