خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / تنوع قیمت دستگاه آسیاب صنعتی
قیمت دستگاه آسیاب صنعتی

تنوع قیمت دستگاه آسیاب صنعتی

پیشرفت تکنولوژی منجر به تولید و عرضه انوع مختلفی از دستگاه های آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی شده است.  قیمت دستگاه آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی وابسته به کیفیت جنس بدنه دستگاه است که تاثیر مستقیمی بر روی طول عمر آن و همچنین کیفیت نهایی محصول می گذارد.

دستگاه آسیاب با تیغه های تیز تولید می شود که بر روی افزایش سرعت عملکرد خرد و آسیاب کردن مواد جامد می گذارد. هرچه تیغه ها تیزتر باشد، امکان آسیاب کردن مواد سخت تر فراهم است.

آسیاب صنعتی دامداری و مرغداری

دستگاه آسیاب همانطور که از نامش پیداست وظیفه خرد کردن مواد غذایی مورد نیاز دام و طیور را برعهده دارد. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در صنعت پرورس دام و طیور و همچنین کشاورزی دارد.

این دستگاه برای خرد کردن گندم، جو و دانه های مغذی دیگر استفاده می شود. دانه ها پس از خورد شدن بلغور نامیده می شوند. بلغور در صنعت دام و تامین غذای انسانی نیز کاربرد دارد.

در برخی مواقع نیازی به آرد کردن بلغور دانه ها نیست و همین بلغور را با سایر مواد خوراک دام و طیور همانند چربی و پروتئین مخلوط کرده و  به دام و طیور می دهند. قیمت دستگاه آسیاب صنعتی بنا به کاربرد مورد نظر شما متفاوت است.  با تماس با مشاوران ما می توانید از قیمت به روز شده آن اطلاع پیدا کنید.

ساختار اصلی بدنه آسیاب

نوع آسیاب صنعتی بستگی به مورد استفاده و نیاز دامداران و پروش دهندگان طیور دارد. ه طور کلی ساختار اصلی آسیاب ها از موتور و چند تسمه داخل یک محفظه تشکیل شده است.

نیرویی که الکتروموتور تولید می کند، چرخشی را ایجاد می کند که باعث به کار افتادن آسیاب می شود. بعد از آنکه آسیاب شروع به کار کرد، مواد از بالای آسیاب به داخل آن ریخته شده و خرد می شوند.

طرز کار با آسیاب سخت و پیچیده نیست. می توان برای اطلاع از قیمت دستگاه آسیاب صنعتی و نحوه کار با آن با مشاوران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم رابه شما بدهند. در صورتی که دستگاه به مشکل مواجه شود می توانید از تکنسین های ما برای تعمیر آن بهره بگیرید.

دسترسی به دستگاه های آسیاب صنعتی

مراکز عرضه و فروش دستگاه آسیاب باید دسترسی مطلوبی را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بتوانند نیاز آن ها را برآورده کنند.  نیاز به دستگاه آسیاب گندم در میان مصرف کنندگان به دلیل حجم زیاد گندم، بسیار احساس شده است.  به مین دلیل این دستگاه توانسته کمک زیادی به مشتریان بکند. این دستگاه می تواند حجم زیادی از گندم را در بازه زمانی کوتاهی آسیاب کند.

آسیاب های صنعتی تنوع بالایی دارد.  بنابران بهتر است قبل از خرید، قیمت دستگاه اسیاب صنعتی را از مشاوران ما بپرسید تا بتوانید با توجه به راهنمایی آنها بهترین خرید را داشته باشید.

نکات خرید آسیاب صنعتی

زمان خرید این دستگاه باید به نکات زیادی از جمله میزان روان بودن و سختی آن و همچنین قیمت دستگاه آسیاب صنعتی دقت کرد. علاوه بر این باید به ظرفیت دستگاه نیز دقت کرد تا قبل از خرید بدانید که چه میزان مواد خرد شده را می تواند تولید کند.

از عوامل دیگر می توان به میزان مصرف انرژی دستگاه نیز باید دقت کرد. هرچه این میزان کمتر باشد، الویت خرید آن نیز باید بالا برود.

در زمان خرید نیز به این نکته که چه نوع مواد اولیه ای را می تواند خرد کند، باید توجه کرد. علاوه برآن باید بدانید که چه میزان جیره را در طول شبانه روز می تواند خرد کند. به این معنا که باید بدانید که چند کیلو یا تن بلغور و با چه اندازه ای مورد نیازتان است.

کیفیت ساخت دستگاه می تواند در طول عمر آن موثر باشد.

از مواد دیگر می توان به درنظر گرفتن شرایط آب و هوایی که دستگاه می خواهد در آن کار کند، اشاره کرد.  به عنوان مثال، باید از میزان هوا و نور استاندارد اطمینان حاصل کرد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، طرز استفاده، مدت زمان روشن بودن دستگاه و همچنین قیمت دستگاه آسیاب صنعتی است.

دستگاه آسیاب آرد

قیمت دستگاه آسیاب صنعتی و شکل ظاهری آن ها با آسیاب های خانگی متفاوت است. این دستگاه ها با توجه به نوع کاربرد آن با شکل ها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می گردد. قیمت های هریک از انواع آن متفاوت است. تولیدکنندگان داخلی توانسته اند با تولید انواع آسیاب های مورد نیاز بسیاری از مشاغل، نیاز های آن را برآورده کنند.

آسیاب گندم و آرد برای خرد کردن و آرد کردن مواد جامد مانند گندم، جو و سایر مواد ریز و درست استفاده می شود. برای این نوع آسیاب تیغه های بسیار تیزی طراحی شده اند. در مجموع آسیاب آرد و گندم در دسته ماشین آلات صنعتی که تولیدکننده موادغذایی است، قرار می گیرد.

دستگاه های آسیاب آرد، سرعت و عملکرد بالایی دارد و طول عمر مناسبی دارد. قیمت دستگاه آسیاب آرد متاثر از تمام عواملی است که به آن اشاره کردیم.

آسیاب برقی صنعتی کوچک

آسیاب برقی با ظرفیت و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شوند.  اگر به دنبال آسیابی جمع و جور و کوچک هستید، می توانید از مدل عطاری استفاده کنید. این مدل از آسیاب دارای قدرت موتور 28000 دور در دقیقه بوده و صدای بسیار کمی دارد.  این مدل از آسیاب ها هم می تواند هر نوع ماده سخت را خرد کنند.  میزان گرد و غبار این دستگاه بسیار کم بوده و میزان سرعت آن نیز بسیار زیاد است. قیمت آسیاب برقی صنعتی کوچک نسبت به کارایی آن بسیار مناسب است. برای مشاوره و اطلاع از قیمت های این مدل از آسیاب می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

جمع بندی

آسیاب دستگاهی است که در صنعت و همچنین در کارگاه های کوچک و تولیدی های بزرگ کاربرد دارد. این دستگاه به آسیاب کن یا پودر کن معروف است. موارد کاربرد این دستگاه در پودر کردن دانه های مغذی استفاده شده برای خوراک دام و طیور است. علاوه بر آن در پودر کردن ادویه جات و موادغذایی نیز کاربرد دارد.  

آسیاب ها بنا به نیاز مشتریان در انواع مختلفی در داخل تولید و عرضه می شوند. برای اطلاع از انواع آن  و همچنین قیمت دستگاه آسیاب صنعتی با مشاوران ما تماس بگیرد تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.  

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *