خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / لیست قیمت آسیاب گندم و جو
قیمت آسیاب گندم و جو

لیست قیمت آسیاب گندم و جو

آسیاب گندم و جو دارای انواع مختلفی است. قیمت آسیاب گندم و جو در تمام کشور با توجه به کارخانه سازنده و تولید کننده و همچنین آلیاژهای به کار رفته در آن بستگی دارد.

مزایای آسیاب مرغوب

  • فلز خوبی در آن به کار رفته باشد.
  • تیغه آن محکم باشد.
  • بدون لرزش باشد.
  • کارخانه یا شرکت معتبری آن را به فروش برساند.
  • به راحتی جا به جا شود.
  • شاسی های محکمی داشته باشند.

در بازار ایران انواع آسیاب گندم و جو وجود دارد. در هنگام خرید می توانید قیمت آسیاب گندم و جو را مقایسه کنید و سپس خرید کنید.

آسیاب های صنعتی با برق و بنزین کار می کنند و بسته به نیازتان می توانید خرید کنید. در ایران شرکت های زیادی هستند که حتی دستگاه آسیاب گندم و جو خانگی را تولید می کنند. اما باید توجه داشته باشید که کارخانه ها به جزئیات توجه بیشتری می کنند.

قیمت آسیاب گندم و جو را می توانید از شرکت ما جویا شوید. آسیاب های گندم و جو علاوه بر کیفیت آن دارای رنگ های مختلفی نیز هستند.

فروش عمده این آسیاب ها را معمولا خود کارخانه انجام می دهد. دفاتر فروش شرکت ها و نمایندگی ها نیز اقدام به فروش می کنند. قیمت آسیاب گندم و جو را کارخانه ها و دفاتر فروش ارزانتر می دهند.

اگر قصد خرید دارید می توانید به دفاتر فروش و همچنین شرکت ما سر بزنید. ما بهترین آسیاب گندم و جو و مدل های مختلف را به شما پیشنهاد می دهیم.

همچنین می توانیم به صورت اینترنتی سفارش شما را قبول کرده و ارسال کنیم. مشاوران حرفه ای ما 24 ساعته آماده ثبت سفارش شما هستند.

قیمت دستگاه آسیاب گندم و جو

در بازار علاوه بر آسیاب های ایرانی، آسیاب های خارجی نیز وجود دارند که البته قیمت این دستگاه بیشتر از مشابه ایرانی آن است. برای اطلاع از قیمت دستگاه آسیاب صنعتی ایرانی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا قیمت روز را به شما بگوییم. همچنین می توانید به قسمت فروش محصولات سایت بروید و قیمت ها را آنلاین مشاهده کنید.

قیمت آسیاب گندم و جو

خرید آسیاب غلات را اگر از فروشگاه ها و مراکز معتبر انجام دهید می توانید اعتماد بیشتری به دستگاه داشته باشید. در بازار خرید و فروش شرکت های زیادی وجود دارند اما باید بهترین برند و معتبر ترین کارخانه را انتخاب کنید. برند های معتبر برای بهتر شدن دستگاه و کارایی بالاتر از تیغه ها و آلیاژهای مناسب تری در دستگاه آسیاب گندم و جو استفاده می کنند.

همان طور که خودتان هم حدس می زنید یکی از مهمترین قسمت های آسیاب همان تیغه به کار رفته در آن است. پس باید بیشترین توجه هنگام خرید را به این تیغه بدهید تا بتوانید بیشترین طول عمر و بالاترین کارایی را از دستگاه داشته باشید. قیمت آسیاب گندم و جو در بازار به دلایل زیادی متفاوت است. پیشنهاد می کنیم قبل از هر جیزی با ما تماس بگیرید و کیفیت و قیمت را مقایسه کنید.

فواید جو آسیاب شده برای دام

جو خوراکی مناسب و ایده آل برای دام است. مقدار پروتئین موجود در جو تا 13 درصد نیز می رسد. نشخوارکنندگان از این پروتئین که بیشتر در شکل آسیاب شده آن وجود دارد بهره مند می شوند. این پروتئین باعث افزایش پروتئین شیر شده و روی رشد دام تیز تاثیر زیادی دارد.

برای بهتر هضم شدن جو باید آن را آسیاب کنید. می توانید قیمت آسیاب گندم و جو را از مشاروان حرفه ای ما بپرسید.

سایر حیوانات مانند طیور نیز به پروتئین جو نیاز دارند. می توانید آرد جو را با آنزیم های مناسب دیگر مانند گلوکاناز به طیور بدهید. در مقایسه با گندم باید گفت چون الیاف نشاسته ای جو کمتر است کمی هضم آن نیز سخت تر است.

استفاده از جو در جیره غذایی دام و طیور مقداری از پروتئین مورد نیاز بدن حیوان را تامین می کند و بقیه مواد جو از شکمبه عبور می کند. میزان اسید آمینه لیزین در جو کم و پایین است. جو فقط برای تکمیل مواد غذایی جیره دام و طیور مناسب است. در مقایسه با سایر غلات باید گفت که خوشخوراکی کمتری نسبت به گندم دارد.

فواید گندم آسیاب شده برای دام و طیور

فواید آرد گندم یا بلغور گندم برای دام بسیار واضح است. میزان سطح انرژی و پروتئین موجود در گندم برای بدن حیوان بسیار مناسب و مفید است. ارزان بودن گندم نسبت به سایر غلات مفید می تواند دلیلی برای استفاده زیاد از گندم در غذای دام و طیور باشد.

قیمت آسیاب گندم و جو را اگر بدانید بهتر می توانید در جهت تامین جیره مورد نیاز دام و طیور خود اقدام کنید.

گندم بلغور یا ارد گندم برای دام هم استفاده می شود؟

به دلیل فواید زیاد و ارزان بودن گندم می دانیم که در جیره غذایی دام نیز از گندم استفاده می شود اما این دان بیشتر برای طیور کاربرد دارد تا جایی که به آن دان مرغی نیز می گویند.

جمع بندی

در این مقاله به راه های رسیدن به قیمت آسیاب گندم و جو آشنا شدیم. می توانید برای آگاهی از قیمت ها علاوه بر قیمت های داخل سایت با مشاوران ما نیز تماس بگیرید. می دانیم که غلات به ویژه گندم و جو برای بدن دام و طیور بسیار مناسب است. اما اگر به صورت آرد و بلغور استفاده شوند اثر بیشتری دارند و این کار را می توانید با دستگاه آسیاب انجام دهید.

البته این دو غله هم نباید به میزان زیادی استفاده شوند. زیرا گندم دارای گلوتن بالایی است که اگر بیشتر از حد مجاز آسیاب شود باعث چسبندگی می شود و در بدن دام ایجاد تورم و اسیدوز می کند. همچنین در مورد جو همین مساله پیش می آید که اگر زیاد استفاده شود باعث ایجاد نفخ می شود.

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *