خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت آسیاب چکشی خوراک دام
قیمت آسیاب چکشی خوراک دام
قیمت آسیاب چکشی خوراک دام

قیمت آسیاب چکشی خوراک دام

از گذشته تا به امروز یکی از چالش‌های بزرگ دام‌پروری‌ها آماده کردن خوراک دام، بوده و هست. این چالش از آنجا نشأت می‌گیرد که از یک طرف حجم مصرفی خوراک دام بسیار بالا است و از طرفی دیگر روش آماده کردن این خوراک نیز سخت و دشوار است. در حال حاضر استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی های جدید به کمک این صنعت شتافته و اندکی از سختی این فرایند کاسته اند. یکی از این تجهیزات، آسیاب چکشی است.

از این دستگاه برای آسیاب و خرد کردن خوراک دام استفاده می‌شود. دام‌پرورانی که نیاز دارند تا خوراک دام‌هایشان را آسیاب کنند، می‌توانند لذت راحتی کار با دستگاه آسیاب چکشی را تجربه کرده و خرید آن را به سایر دام پروران پیشنهاد کنند. قیمت آسیاب چکشی خوراک دام در بازار نسبت به نیاز مشتریان متفاوت است. در ادامه با دیگر زوایا و ویژگی‌های این دستگاه آشنا خواهید شد.

آشنایی با دستگاه آسیاب چکشی خوراک دام

نحوه کار این نوع آسیاب بدین گونه است:
خوراک دام که می‌تواند شامل علوفه یا ذرت و یا هر چیز دیگری باشد وارد محفظه دستگاه می‌شود، سپس فشرده‌شده و در نهایت، عملیات ریز کردن و پودر کردن روی آن‌ها انجام می‌شود. استفاده از آسیاب چکشی برای مواد فاقد چربی و خشک مناسب است.
این دستگاه کاربردی دارای مدل‌های متفاوتی است، دامدار با توجه به وسعت و نیاز دامداری خود و بر اساس قیمت آسیاب چکشی خوراک دام، مدل موردنظر خود را انتخاب کرده و آن را تهیه می‌نماید.

مزایای استفاده از آسیاب چکشی در دامداری

استفاده از تجهیزات به روز در تمام صنایع، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند؛ به‌خصوص اگر این تکنولوژی در صنایعی به‌کاربرده شود که به طور مستقیم با تأمین نیاز غذایی انسان‌ها در ارتباط است. استفاده از دستگاهی مانند آسیاب چکشی برای تولید خوراک دام نیز یکی از این تجهیزات سوپر حرفه‌ای و کاربردی است. با استفاده از آسیاب هزینه‌های نهایی تولید خوراک دام کاهش می‌یابد و آلودگی ناشی از دخالت انسان‌ها نیز کم می‌شود.

زمانی که دامداران برای خوراک دام از آسیاب استفاده می‌کنند، باعث افزایش و بهبود کیفیت آن می‌شوند. با وجود مناسب بودن قیمت آسیاب چکشی خوراک دام، استفاده از آن جهت افزایش کیفیت خوراک دام، توجیه اقتصادی دارد و به دام پروران توصیه می‌شود.
دیگر مزایای آسیاب جکشی، به شرح زیر می‌باشد:
ـ به‌وسیله این آسیاب می‌توان غلات ریزی متناسب با مصرف طیور تولید کرد.

ـ آسیاب کردن غلات، باعث کاهش رطوبت مواد اولیه خواهد شد ضمن اینکه این کار از میکس کردن و پلت کردن، آسان‌تر انجام می‌شود.
ـ آسیاب کردن، باعث حمل‌ونقل راحت‌تر مواد اولیه می‌شود.
ـ مواد آسیاب شده می‌توانند در اندازه دلخواه تهیه و تولید می‌شود.
ـ به‌وسیله این آسیاب قابلیت خرد کردن و پودر کردن انواع حبوبات و غلات وجود دارد.
ـ قیمت آسیاب چکشی خوراک دام نسبت به آسیاب‌های دیگر به‌صرفه‌تر است.
ـ تعمیر و نگهداری این آسیاب، از هزینه کمتری برخوردار است.

تجهیزات جانبی آسیاب‌ها و کاربردهای آن

برای اینکه با استفاده از آسیاب‌های خوراک دام، غذای طیور در اندازه‌های مختلف تولید شود، باید از تیغه های چکشی استفاده کرد. با استفاده از تیغه‌های چکشی، غربال مناسبی برای دانه‌های ذرت، گندم، جو، ماش و…. به وجود می‌آید. درنتیجه، دانه‌ها در سایزهای مختلف و یا آردی شکل تولید می‌شوند. تمامی این مارها برای این است که خوراک پرندگان با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن تولید شوند.
اگر تصمیم دارید تا تجهیزات دامداری خود را به‌روز کنید همین حالا می‌توانید لیست قیمت آسیاب چکشی خوراک دام یا قیمت دستگاه آسیاب خوراک دام را از وب‌سایت ما دریافت نمایید.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی دستگاهی پرداختیم که می‌تواند در زمینه تولید خوراک دام و طیور برای سهولت در کار دام پروران بسیار مثمر ثمر واقع شود. با توجه به مناسب بودن قیمت آسیاب چکشی خوراک دام و قیمت آسیاب برقی دامداری ما در این وب‌سایت به دام پروران عزیز توصیه می‌کنیم که دام داری خود را به این ابزار مجهز کرده و کیفیت را تجربه کنند.

اگر به‌سلامت دام و طیور خود اهمیت می‌دهید، بهتر است از ابزارآلات به‌روز و مهندسی استفاده کنید.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *