خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت آسیاب دامداری درجه یک
قیمت آسیاب دامداری
قیمت آسیاب دامداری

قیمت آسیاب دامداری درجه یک

قیمت آسیاب دامداری و انواع آسیاب های مورد استفاده در عرصه دامداری موضوع مورد بررسی در این محتوا است. امروزه ضرورت استفاده از تجهیزاتی همچون آسیاب ها برای دامداران کاملا مبرم است. اصلی ترین نیاز گله در طول دوره پرورش، تامین خوراک آنها می باشد. دستگاه آسیاب جزو اساسی ترین تجهیزات خط تولید خوراک پلت به شمار می رود و اولین فرایند اصلی تولید خوراک یعنی خرد کردن ذرات خوراکی را بر عهده دارد. به همین جهت قیمت آسیاب دامداری نیز بسیار موردتوجه قرار میگیرد.

انواع آسیاب دامداری

اصلی مشخصه آسیاب ها نوع آسیاب می باشد، که دو نوع اصلی و رایج آن آسیاب چکشی و آسیاب غلطکی است. شما نیز می توانید بر حسب نیاز خود از آسیاب چکشی یا غلطکی استفاده کنید.

آسیاب چکشی

در اسیاب های چکشی مکانیسم اصلی را چکش ها انجام می دهند و می توانند به دو صورت ثابت و متحرک می توانند به بدنه متصل شوند‌. به طور کلی قیمت دستگاه آسیاب خوراک دام تا حد زیادی به نوع قطعات بستگی دارد. صفحات آسیاب نیز بر روی روتور آسیاب قرار میگیرند و روتور از یک یا هر دو طرف به کمک شافت و بلبرینگ حمایت می شود.

چکش های آسیاب

چکش ها نیز از صفحات صاف و تختی که معمولا از دو طرف به روتور بسته می شوند و به صورت شناور در داخل لولاها حرکت می کنند. یکی از فاکتور های تعیین کننده بر قیمت آسیاب دامداری، نوع آلیاژ و کیفیت چکش ها می باشد. در آسیاب های چکشی با به حرکت درامدن الکتروموتور و براساس نیروی گریز از مرکز، محور اصلی اسیاب به دوران درمی آید و پس از آن چکش های متصل به محور به صورت دایره ای به چرخش درمی آیند و در اثر برخور با ذرات خوراک آنها خرد می کنند.

پس از انکه ذرات تا اندازه مطلوب خرد شدند از توری دستگاه عبور کرده و اماده میکس می شوند. مهم ترین نکته در میزان کارکرد آسیاب های چکشی نحوه چرخش و نوع طراحی آن می باشد و برحسب قیمت اسیاب میکسر دامداری می توان از طراحی های برتر استفاده کرد.

آسیاب غلطکی

نوع رایج دیگر آسیاب ها، اسیاب های غلطکی اند و همانطور که از نامشان پیداست، اساس کارکرد آنها بر پایه حرکت مخالف الجهت جفت غلطک ها می باشد. آسیاب های غلطکی را با نام های آسیاب رولی و والسی نیز می نامند.در اسیاب های غلطکی دو تا سه جفت غلطک تعبیه می شود که با فاصله های معین از هم قرار میگیرند و می توان فاصله آنها را از هم تعیین کرد. اینکه آسیاب غلطکی چند جفت غلطک را دارا باشد به قیمت آسیاب دامداری بستگی دارد.

از آسیاب های غلطکی برای شکستن دانه ی انواع مواد فیبری دیگر نیز استفاده می شود. برای آسیاب دامنه زیادی از مواد و محصولات در یک زمان از میکسر غلطکی با سه جفت غلطک استفاده می شود. ناگفته نماند که سرعت چرخش هر جفت غلطک متفاوت است و فاصله بین آنها می تواند گوناگون باشد.

جمع بندی

در اخر توصیه میکنیم که ابتدا به طور کامل نسبت به دستگاه آسیاب، مکانیسم کارکرد آن و ویژگی های مدل های موجود بازار تسلط پیدا کنید، سپس به لیست قیمت آسیاب دامداری بپردازید.

 

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

14 نظر

  1. طفا قیمت هارا ذکر کنید

    • به دلیل نوسانات قیمی از اعلام قیمت در سایت معذوریم. استعلام قیمت روز تنها از طریق تماس یا شرکت خدمتتون ارائه می شود

  2. سلام روز بخیر
    لیست کامل قیمت دستگاه رو میخام. میشه واسم بفرستید…

  3. برای مشاوره میتونید کمکم کنید؟…

  4. خیلی خیلی ممنونم بابت اطلاعات صفحه خیلی کمک کرد به من.میخاستم بپرسم مشاوره هم میدهید؟

    • خوشحالیم که مورد رضایت جنابعالی قرار گرفته
      برای دریافت وقت مشاوره تحصصی رایگان با شماره های شرکت تماس بگیرید

  5. دستگاه آسیاب مناسب برای خط تولید پلت میخام لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام حمید عزیز
      خط تولید شما چه ظرفیتی دارد و روزانه چه مقدار خروجی میگیرید؟ متناسب با ظرفیت خط تولید شما گزینه های متفاوتی میتوانیم خدمتتون پیشنهاد بدیم. برای مشاوره تخصصی و تشریح بیشتر وضعیت خط تولید و ماشین الات و تجهیزاتی که به کار گرفته اید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید
      موفق باشید

  6. لطفا لیست کامل قیمت های آسیاب هارو داخل متنتون قرار بدید.ممنون

    • سلام جناب محمد امین عزیز
      به دلیل نوسانات قیمتی از درج قیمت ثابت در سایت معذوریم
      موفق باشید

  7. قیمت هردو نوع غلطکی و چکشی هزینه چنده؟

    • سلام محمدامین عزیز جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره کارشناسان ما با شماره ای که ارسال کردید با شما تماس خواهند گرفت
      پاینده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *