خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / آسیاب مرغداری صادراتی
آسیاب مرغداری

آسیاب مرغداری صادراتی

بهره گیری از آسیاب مرغداری و خط تولید خوراک پلت شده، رمز موفقیت مرغداری های صنعتی است. همان طور که می دانید بهره گیری از دستگاه آسیاب میکسر لازمه راه اندازی یک خط تولید کامل و استاندارد است. از آسیاب میکسر نه تنها در مرغداری ها بلکه در دامداری ها و مزارع پرورش انواع آبزیان نیز استفاده می شود.

مشخصات دستگاه آسیاب

تا به امروز انواع زیادی از دستگاه آسیاب مرغداری طراحی و تولید شده است چرا که این دسته تجهیزات صنعتی بنا به نیاز های درخواست شده ساخته می شوند. نیاز سنجی دقیق در عملیات تولید جیره غذایی واحد پرورشی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین دستگاه آسیاب مورد نیاز خود را تهیه کنید. از سوی دیگر داشتن استاندارد های مطرح برای یک دستگاه آسیاب بخش دیگر بررسی های خریداران را شکل می دهد، مواردی از جمله جنس و ضخامت ورق بکار رفته در دستگاه، قیمت آسیاب میکسر مرغداری، نوع پوشش رنگی دستگاه، میزان تولید آلودگی صوتی دستگاه در حین کارکردن، میزان لرزش دستگاه و مواردی از این دست.

انواع آسیاب مرغداری

از نظر نحوه عملکرد، دستگاه های آسیاب به دو مدل آسیاب چکشی و آسیاب غلطکی دسته بندی می شوند. آسیاب مرغداری در مدل چکشی پر طرفدار تر و پرفروش تر از آسیاب های غلطکی است. علت این امر ارزان تر بودن دستگاه آسیاب چکشی و قدرت بالای ان در آسیاب کردن مواد فیبری می باشد. آسیاب های چکشی می توانند انواع غلات و دانه های روغنی را دریافت کرده و تا مرتبه 700 میکرون آنها را خرد کنند. البته میزان توانایی آسیاب های چکشی می تواند متفاوت باشد. ناگفته نماند که همخوانی آسیاب میکسر مرغداری با یکدیگر از نکات مهم در راه اندازی خط تولید خوراک پلت شده میباشد.

آسیاب چکشی

دستگاه آسیاب چکشی متشکل از صفحات فلزی مستحکمی است که در دو الگوی سبک و سنگین به محور اصلی آسیاب متصل می شوند و با توجه به اصل ضربه کار می کنند. دستگاه آسیاب چکشی دارای یک محور افقی است که چکش ها را به دوران در می اورد، چکش ها با برخورد به ذرات خوراک انرژی جنبشی شان را در اثر ضربه به ذرات منتقل می کنند و سبب خرد شدن آنها می شوند.

آسیاب غلطکی

این مدل آسیاب مرغداری، بر اساس چرخش مخالف الجهت جفت غلطک ها کار می کنند و می توانند تا سه جفت غلطک را دارا باشند. محورهایی که غلط ها بر روی آن سوار میشوند به صورت افقی است و مواد از بالای دستگاه از بین غلطک ها گذشته و بسته به فاصله بین غلطک ها خرد می شوند. این مدل آسیاب ها می توانند مواد را به فرم ورقه ای نیز در بیاورند.

جمع بندی

برای انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین مدل آسیاب مرغداری نیاز است تا با اخرین آسیاب های عرضه شده به بازار و قیمت آنها اشنایی داشته باشید. برای این منظور می توانید از تجارب و تخصص کارشناسان فروش ما به صورت رایگان استفاده نمایید.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *