خانه / آسیاب خوراک دام طیور آبزیان / قیمت های متنوع آسیاب میکسر خوراک دام
آسیاب میکسر خوراک دام

قیمت های متنوع آسیاب میکسر خوراک دام

یکی از مهم ترین دغدغه های دامداران تامین خوراک و جیره روزانه دام ها است. دامداران باید این خوراک را بنا به شرایط زندگی و سن دام تهیه کنند. برای جیره هر روزه گاوهایی که شیرده و پرواری هستند کنسانتره دامی و علوفه تازه باعث افزایش سرعت رشد و سلامت دام می شود. می توان با آسیاب میکسر خوراک دام به غذایی یکنواخت و باکیفیت برای دام دست یافت.

برای یکنواخت کردن موادی مانند تفاله چغندرقند، جو، سبوس و کنجاله تخم پنبه، وجود دستگاهی برای میکس و یکدست کردن مواد اهمیت زیادی دارد. این عمل را می توان با این دستگاه انجام داد. دانه های خوراکی ابتدا وارد این دستگاه شده و سپس بعد از طی چند فرآیند پلت سازی روی آن انجام می شود.

معرفی آسیاب میکسر خوراک دام

آسیاب میکسر دستگاهی کاملا صنعتی است که می تواند خوراک دام، طیور و آبزیان را تولید کند. گاهی می توان از این دستگاه برای پودر کردن مواد سخت تر مانند استخوان نیز استفاده کرد.

مشخصات آسیاب

معمولا بدنه دستگاه از فولاد با کیفیت  ساخته می شود تا علاوه بر استحکام به راحتی نیز تمیز شود. از آسیاب می توان برای خورد کردن دانه هایی مانند سویا، استخوان و غلات در دامداری ها و مرغداری ها استفاده کرد.

دستگاه آسیاب میکسر خوراک دام دارای گنجایش های متفاوتی می باشد. برای دامداری های کوچک آسیاب های کوچک با گنجایش450 کیلوگرم تا 1 تن استفاده می شود. این دستگاه برای دامداری ها و مراکز پرورش طیور کوچک و بزرگ بسیار مناسب است. علاوه برآن، برای سالن های بزرگ تر با ظرفیت بالا، از آسیاب های بزرگتر 1.5 تن تا ده تن می توان بهره برد.

یک تا یک و نیم تن را می تواند در مدت زمان یک ساعت به طور کامل آسیاب کرد تا آنچه را که دامدار نیاز دارد تامین شود. هرچه ظرفیت آسیاب بالا تر باشد، ظرفیت خوراک آسیاب شده نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال برای واحدهای بزرگ، مدل های عظیمی وجود دارند که می تواند تا حدود 10 تن را آسیاب کنند.

مشخصات میکسر

همان طور که از اسم این دستگاه پیداست، وظیفه مخلوط کردن موادغذایی آسیاب شده را دارد. از این دستگاه بیشتر در زمان کنسانتره بهره گرفته می شود. آسیاب میکسر خوراک دام مواد غذایی آسیاب شده را با یکدیگر مخلوط می کند تا کاملا یکدست شود.

مشخصات بالابر

قطعه دیگری که در آسیاب میکسر وجود دارد، بالابر است. بعد از مخلوط شدن موادغذایی می توان با استفاده از بالابر به راحتی آن را به داخل ظروف مورد نظر انتقال داد. با توجه به میزان فاصله انتقال مواد از آسیاب تا ظروف، می توان از بالابرها با ابعاد متفاوت استفاده کرد.

خط انتقال

پس از تولید خوراک در آسیاب میکسر خوراک دام، برای جابه جایی مواد غذایی تولید شده می توان از خط انتقال استفاده کرد.

عملکرد میکسر

در میکسر باید مرحله به مرحله مواد اضافه شود. در مرحله اول باید غلات و دانه های روغنی که توسط آسیاب خورد شده اند، به میکسر اضافه شود. دقت داشته باشید که در این مرحله نباید بیش از اندازه آسیاب میکسر خوراک دام را پر کرد چراکه باعث عدم کارایی درست آسیاب می شود.

طرح های میکسرها متفاوت است و دارای سرعت میکس متفاوتی نیز می باشند. اگر میکسر با کیفیت باشد ضریب پراکندگی آن بعد از ده تا پانزده دقیقه، افت می کند در حالیکه اگر فرسوده باشد ضریب پراکندگی آن افت نخواهد کرد و یا دیر کاهش می یابد.

بررسی قیمت آسیاب میکسر خوراک دام در بازار

می توان گفت که قیمت مهمترین عامل برای خرید محصول است و زمانی خریدار حس رضایت از خرید خواهد داشت که خرید باکیفیت و با قیمت مناسبی را داشته باشد. به عبارت دیگر، با پرداخت قیمت مناسب بتواند تمام نیازهای خود را تامین کند. به روزترین قیمت آسیاب و میکسر خوراک دام را از کارشناسان ما بپرسید.

قیمت دستگاه پلت زن خوراک دام

دستگاه پلت زن خوراک دام نیز برای تامین خوراک دام و طیور استفاده می شود. این دستگاه می تواند برای تهیه خوراک حیوانات اهلی مثل گوسفند، گاو، ماهی و مرغ استفاده شود. دستگاه پلت زن خوراک دام ویژگی هایی داره که در زمان خرید باید به آن ها توجه شود. قیمت دستگاه پلت زن خوراک دام با مواردی مانند: فشار قابل تنظیم، تعیین اندازه پلت، حجم دستگاه و امکان اتصال به مانیتور تغییر می کند.

جمع بندی

ماشین آلات صنعتی همچون آسیاب میکسر خوراک دام به دلیل آنکه خوراک دام و طیور را تامین می کنند اهمیت ویژه ای دارند. دستگاه آسیاب میکسر یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که در پرورش دام و طیور کاربرد دارد.

این دستگاه خوراک با کیفیت و سالمی را تولید می کند. با این دستگاه خوراک دام را آسیاب کرده و پس از آسیاب کردن، مخلوط می کنند تا خوراک یکدست و کاملی تولید شود. به همین دلیل باید دستگاه های با کیفیت را از کارخانه های معتبر تهیه کرد. در صورت پیدا کردن کارخانه ای معتبر می توان گفت که شما قدم بزرگی در جهت خرید یک محصول مرغوب را برداشته اید. با خرید محصول با کیفیت از کارخانه معتبر می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

امتیازدهی به این مطلب
امتیاز شما به این مطلب چند است؟

درباره‌ی admin

حتما ببینید

آسیاب صنعتی بزرگ (صادراتی)

از آسیاب صنعتی بزرگ در صنایع بسیار زیادی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *